MK3 jak ustawić kont, zwiększyć obroty za pomocą VAG-a

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

MK3 jak ustawić kont, zwiększyć obroty za pomocą VAG-a

Post autor: km22 » pt mar 03, 2006 00:01

Witam
1.jak wyregulować kąt wtrysku vagiem (krok po kroku jak dla laika)
2.zwiększyć obroty silnika też vagiem i zweryfikować poprawność ustawień
3.może ktoś wie czy wag pokaże ciśnienie wtrysków??

MK3 TDI 1,9 1Z turbo intercooler



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » wt mar 14, 2006 13:15

Aby wyregulować kąt wtrysku

-musisz popuścić śruby trzymające pompę (ale nie całkiem tak zeby trzymały ale zeby mozna było pompą poruszać), w tym celu należy zdjąć plastikową obudowę rozrządu i przez otwory w kole rozrządu delikatnie popuścić śruby, reszta śrub jest od strony pompy.

-Po rozgrzaniu silnika podłączasz Vag-a.

-Wybierasz adres elektronika silnika.

-Następnie wybierasz funkcję "nastawy podstawowe" i kanał "000". Wyświetla ci się wtedy 10 binarnych wartości. Na drugiej od lewej musisz ustawić wartość 51. W tym celu na pracującym silniku obracasz pompą w lewo lub w prawo aż pojawi się wartość 51. Czasami ta wartość pływa w zakresie od 46-56. Jeśli ona pływa w tym zakresie można przyjąć że ustawienie jest prawidłowe.
-nie zapomnij podokrecać śrub.



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr mar 29, 2006 21:35

a w kazdym TDI da rade to ustawic???
jesli tak to jak zmienia sie parametry....???

pozdro


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » śr mar 29, 2006 21:46

Johny1984 pisze:a w kazdym TDI da rade to ustawic???
jesli tak to jak zmienia sie parametry....???

pozdro
Tak w kazdym TDI (w kazdym samochodzie disel) tylko Ty juz masz samochod wyposazony w port OBD2 dzieki ktoremu laczysz sie auto-komputer.
Ustawiajac kat wtrysku zwroc uwage czy masz dobrze napiety napinacz bo to ma wielkie znaczenie!

W programie vag-com jest cos takiego jak "TDIGraph" tym sie super ustawia kat wtrysku,a co do najlepszego kata to w silnikach 1Z przy tempe. paliwa 90 kat 55 :bajer:



mirekcm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 29, 2006 13:14
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mirekcm » czw mar 30, 2006 07:26

Może wiecie jaki powinien być kąt w silniku TDI (110 ps) - AFN



mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » czw mar 30, 2006 09:40

mirekcm pisze:Może wiecie jaki powinien być kąt w silniku TDI (110 ps) - AFN
Kolego do tego jest super nakladka w programie vag-com jaka jest "TDIGraph" wydaje mi sie ze po polaczeniu sie z komputerem samochodowym ten wykres jest do kazdego modelu (codu motora TDI) inny.


Na obrazku nie widac dokladnie ale ten wykres jest do silnikow 1Z bo z takim sie polaczyl,czyli zaopatrz sie w taki program i bedziesz wtedy mial najlepszy kat jaki jest do Twojego motora. Niebieska linia to najlepszy kat a zielona i czerwona to jest norma :bajer:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw mar 30, 2006 11:50

mam dostep do VAGa wiec pogadam z pepe na forum i moze da rade all ladnie ustawic...mowil,ze to bedzie zakres kata 47-56 ale ma byc spox.....

pozdro


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 242 gości