Strona 1 z 1

[MK2] Pomoc w ocenie pompy wtryskowej z JR do 1V

: czw mar 17, 2011 19:10
autor: Sober-Sz-n
Proszę Was :-) o pomoc w ocenie(czy pośmiga i nadaje się na lekkie mody do 90km) tej pompy wtryskowej(przebieg ok 500tys km) i czy są potrzebne jeszcze jakieś węże, mocowanie, aby podeszła do 1V
Fotki:
http://img215.imageshack.us/i/dscn0002y.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img850.imageshack.us/i/dscn0004.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img13.imageshack.us/i/dscn0005hm.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img143.imageshack.us/i/dscn0006b.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img138.imageshack.us/i/dscn0007ql.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img855.imageshack.us/i/dscn0008m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za pomoc :pub: , Pzdr :bajer:

[MK2] Pomoc w ocenie pompy wtryskowej z JR do 1V

: czw mar 17, 2011 20:10
autor: kahn91
Ocenić to ciężko bo to raczej pompiarz na stole sprawdzi cisnienie itd. Pownna polatać a czy nie ma wycieków dowiesz się jak będzie zamontowana, mocowania te same, węże to na pewno od kolanka w kolektorze dolotowego do LDA (jak już pewnie wiesz dzięki temu poprzez ciśnienie doładowania podawane jest więcej paliwa). Musisz posiadać kolanko z takowym wyjściem lub dorobić :) A co do reszty to jeszcze przewody wysokiego ciśnienia lekko się różnią ale chwila wyginania nie zbyt mocnego i będzie git

[MK2] Pomoc w ocenie pompy wtryskowej z JR do 1V

: czw mar 17, 2011 21:16
autor: koVWal
"Nie ocenia się Książki po okładce" xD albo byś musiał komuś dać ją do sprawdzenia czy w środku wszystko ok, albo załóż ją i będziesz widział czy ma lepszego kopa, czy nie ma wycieków itp :)

[MK2] Pomoc w ocenie pompy wtryskowej z JR do 1V

: pt mar 18, 2011 11:32
autor: Michał_1977
koVWal Mk2 pisze:"Nie ocenia się Książki po okładce"
O to właśnie chodzi.
Nikt nie jest wróżką i z fusów nie wróży... :helm:

[MK2] Pomoc w ocenie pompy wtryskowej z JR do 1V

: ndz mar 20, 2011 01:08
autor: t0mal
Najpierw wydmuchaj uszczelkę pod głowicą na seryjnej pompie, szkoda pieniędzy, pompa 9mm będzie niewiele mocniejsza - lepiej zrobić wydech i zmienić turbo.