Golf 4 1.9 TDI 110km kilka pytań
: wt mar 15, 2011 20:27
Witam wcześniej jak byłem na vagu turbo przeładowywało i dziś miałem czyszczoną turbinę - łopatki tak zapieczone , że się w ogóle nie ruszały. Po tym zabiegu auto idzie lepiej i nie łapie notlaufa. I teraz mam pytanie. Ojciec b.mało jeździ ( wiem nie powinien mieć diesla ale takiego kupił i chcę nim jeździć ) i czy jak raz w tygodniu pojedzie na obwodnice go przedmuchać porządnie na obroty i vmax to problem zapieczonych kierownic zniknie? Oczywiście na gorącym silniku , także zaleciłem mu zrywniejszą jazdę. Do 3.5- 4 tys obrotów ( auto nie przegrzeję się ? ).
Pytanie drugie :
Sprawa katalizatora. Jaki katalizator jest w golfie 4 1.9 TDI 110km. Dziś byłem zapytać ile dają za kata i mówili , że za duży 400+zł a za mały 160zł. I oni dają to za sam wkład czy całą puszkę ? ( zapomniałem zapytać ).
Mechanik który czyścił mi turbo twierdzi , że katalizator jest dobry i , że głupotą byłoby go wyrzucenie. Ale dużo osób mi mówiło nawet z tego forum , że to odmula auto ? I najlepszym sposbem jest wyrzucenie samego środka i zostawienie tej puszki a w środek rurka ? Tak aby przy przeglądzie się nie przyczepili ?
Pytanie drugie :
Sprawa katalizatora. Jaki katalizator jest w golfie 4 1.9 TDI 110km. Dziś byłem zapytać ile dają za kata i mówili , że za duży 400+zł a za mały 160zł. I oni dają to za sam wkład czy całą puszkę ? ( zapomniałem zapytać ).
Mechanik który czyścił mi turbo twierdzi , że katalizator jest dobry i , że głupotą byłoby go wyrzucenie. Ale dużo osób mi mówiło nawet z tego forum , że to odmula auto ? I najlepszym sposbem jest wyrzucenie samego środka i zostawienie tej puszki a w środek rurka ? Tak aby przy przeglądzie się nie przyczepili ?