Strona 1 z 2

1.9 GTD Wiatraki

: pn mar 14, 2011 18:44
autor: maddict
Nie wlaczaja sie wiatraki te od chlodzenia silnika.
Co moze byc przyczyna ? Czujnik ?
Dodam tez ze nie pokazuje mi temperatury silnika.
Czujnik jest odpowiedzialny za te 2 rzeczy ?
Po wymianie bedzie i dzialal wiatrak i pokazywac temperature ?

1.9 GTD Wiatraki

: pn mar 14, 2011 19:06
autor: seba198666
Rozumiem ze chodzi o golfa 3.od wiatraka jest czujnik w chłodnicy a od temp silnika na weżu z przodu silnika. ale w taką temp nie włączy sie wentylator no chyba ze zostawisz rozgrzane auto na wolnych obrotach na 30 min

1.9 GTD Wiatraki

: pn mar 14, 2011 19:26
autor: maddict
chodzi o to ze nawet po dluzszej jezdzie nic sie nie kreci
wymiana jest prosta ? dam rady sam ?
tak, jest to mk3

1.9 GTD Wiatraki

: pn mar 14, 2011 19:44
autor: seba198666
maddict pisze:chodzi o to ze nawet po dluzszej jezdzie nic sie nie kreci
u mnie tez nie tylko latem jak jest bardzo gorąco i stoje w korku. dasz rade bez problemu tylko musisz kupić płyn chłodniczy zeby uzupełnić i zostawić odpalone auto na 20 min zeby sie odpowietrzyło i uzupełnić stan płynu

1.9 GTD Wiatraki

: pn mar 14, 2011 20:15
autor: maddict
dodam jeszcze ze mam rowniez problem z ogrzewaniem
otoz plyn nie dochodzi do nagrzewnicy
prawdopodobnie w golfie powinno sie samo odpowietrzyc
nalewalem na odpalonym silniku i nie chce pociagnac, waz do nagrzewnicy jest pusty
probowalem rowniez przez sciskanie kabli.1-godzinna walka nie przyniosla skutku.

1.9 GTD Wiatraki

: wt mar 15, 2011 00:06
autor: t0mal
Może kompresja przedostaje się do układu? Nie kopci na biało po odpaleniu rano?

1.9 GTD Wiatraki

: śr mar 16, 2011 21:02
autor: maddict
kopci ale myslalem ze to normalny objaw diesla

1.9 GTD Wiatraki

: śr mar 16, 2011 21:10
autor: t0mal
Sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach, zrobić test na zawartość spalin w układzie chłodzenia - podejrzana jest uszczelka pod głowicą, bądź głowica.

1.9 GTD Wiatraki

: śr mar 16, 2011 21:59
autor: seba198666
maddict pisze:kopci ale myslalem ze to normalny objaw diesla
bedzie kopcić troche jak zimno to jest para wodna chyba ze ubywa ci płynu chłodniczego wtedy trzeba szukać przyczyny np uszczelka pod głowicą

Re: 1.9 GTD Wiatraki

: czw mar 17, 2011 16:44
autor: krzyho1987
maddict pisze:dodam jeszcze ze mam rowniez problem z ogrzewaniem
otoz plyn nie dochodzi do nagrzewnicy
prawdopodobnie w golfie powinno sie samo odpowietrzyc
nalewalem na odpalonym silniku i nie chce pociagnac, waz do nagrzewnicy jest pusty
probowalem rowniez przez sciskanie kabli.1-godzinna walka nie przyniosla skutku.

a ogrzewanie właczone na maxa?

1.9 GTD Wiatraki

: czw mar 17, 2011 17:51
autor: maddict
tak ogrzewanie jest na calego i nic
t0mal nie wiem czy to ma sens auto jest w zlym stanie i szkoda w niego pakowac az tyle pieniedzy by bawic sie w jakies testy spalin
przy wymianie uszczelki obowiazkowe jest planowanie glowicy ? z tego co juz wiem byla juz planowana

1.9 GTD Wiatraki

: czw mar 17, 2011 18:10
autor: prymusnmr
test cisnienia powinien kosztowac jakies 80 zlotych tyle bynajmniej u mnie kosztuje,a jesli na bialo kopci troche z rana to moze tez byc kat wtrysku.Sprawdz najpierw termostat,zobacz czy pompa wody tez pracuje(w zbiorniczku wyrownawczym zobacz czy woda powraca) a i jeszcze jedno zaowazyles szybkie ubywanie plynu chlodniczego??

1.9 GTD Wiatraki

: czw mar 17, 2011 21:45
autor: maddict
no wlasnie chodzi o to ze ostatnio nalalem niby do pelna, pod sama zakretke wyrownawczego ale rulki do nagrzewnicy byly puste, plyn nie chcial dojsc do nagrzewnicy.
Teraz odkrecilem i wyrownawczy pusty i ten szlauch co idzie od niego do chlodnicy tez pusty

1.9 GTD Wiatraki

: czw mar 17, 2011 23:11
autor: t0mal
Czyli płyn znika.
Jeśli auto jest w marnym stanie to sprzedaj - czasami lepiej jest wziąć 500zł, niż dołożyć 1500