Uszczelka czy sylikon pod pokrywę zaworów ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

salaros
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 06, 2007 18:55
Lokalizacja: Olsztyn

Uszczelka czy sylikon pod pokrywę zaworów ?

Post autor: salaros » sob mar 12, 2011 22:48

VW Golf IV diesel Highline 1.9 TDI AHF 110KM rok 07.99

Co jest pod pokrywą zaworów ?
Uszczelka czy sylikon a może jeszcze coś innego ?
Silnik się poci i muszę to kupić...tylko właśnie nie wiem co.



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Uszczelka czy sylikon pod pokrywę zaworów ?

Post autor: Orzeł_01 » sob mar 12, 2011 23:00

salaros pisze:Co jest pod pokrywą zaworów ?
Uszczelka
:bigok: Gumowa uszczelka


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
Szymon Jarosz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 804
Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Uszczelka czy sylikon pod pokrywę zaworów ?

Post autor: Szymon Jarosz » ndz mar 13, 2011 00:46

W MK4 jest uszczelka zintegrowana z pokrywa zaworow-czyli nie da sie wymienic samej uszczelki :kac:


ObrazekObrazekObrazek

tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: Uszczelka czy sylikon pod pokrywę zaworów ?

Post autor: tower » ndz mar 13, 2011 00:55

Jeśli wykluczyć zwichrowanie pokrywki i wziąć pod uwagę oszczędność rozwiązania można z powodzeniem dać silikon temperaturowy pod starą uszczelkę. Przy okazji sprawdź drożność odmy.


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Uszczelka czy sylikon pod pokrywę zaworów ?

Post autor: Haki » ndz mar 13, 2011 01:16

Szymon Jarosz pisze:W MK4 jest uszczelka zintegrowana z pokrywa zaworow-czyli nie da sie wymienic samej uszczelki :kac:
DOKŁADNIE tak właśnie jest ... a u siebie jak mi się minimalnie pociła = odkręciłem i = zeskrobałem ładnie wszystko - później odtłuściłem - a na koniec jedno co do tego się nadaje - Biała pasta (silikon) firmy Reinz ... i cisza....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 147 gości