Strona 1 z 1

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: pt mar 11, 2011 19:11
autor: chmurapawel
Witam!
Kupiłem w niemczech A4 1.9tdi z silnikiem AWX 130KM.
Ato nie miało 100% mocy, stawialem na przeplywke, bo raz szlo dobrze raz zle.
Dzisiaj umyłem silnik i teraz chodzi bardzo nie ruwno, raz nawet zgaslo.
Po odpięciu przepływomierza chodzi jak zegarek lecz jedzie jak bez turba, po podlaczeniu znow chodzi jak by mialo sie rozleciec.
na vagu czasami wyskakuje czujnik temperatury silnika, przed myciem tez wyskakiwał, po skasowaniu przez momet jest ok do pierwszego dodania gazu, potem znów to samo.
po skasowaniu błedu czujnika temp. blad nie wyskakuje, po jakims czasie znów jest
Nie wiem czego moge sie czepić

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: pt mar 11, 2011 20:13
autor: Haki
Wymiany tego co napisałeś ... ewentualnej regeneracji przepływki ... ale czujnik do wymiany ( czasem pomaga odpięcie wtyczki - wyczyszczenie styków w środku i w czujniku ) ....

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: pt mar 11, 2011 20:19
autor: gumczas
moze zalewa komputer na podszybiu?

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: pt mar 11, 2011 21:16
autor: szysz61
Albo.... wtyczkę od czujnika obrotu wału.Jest niżej i łatwiej ją zalać.

Re: AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: pt mar 11, 2011 22:08
autor: chmurapawel
najciekawsze jest to ze myłem juz moze 30-ci takich silników i nic takiego sie nie działo
co do czujnika temp moze byc przyczyna szarpania i dymienia?? bład dotyczy czujnika temp g62
co do czujnika wału to jakby była zalana lub nie laczyła to by nie palił, chyba??
Co do kompa na podszybiu, jest on pod osłonami, i woda nie stoi jak przy zatkanych odpływach w passatach b5, niby tam jest sucho.
Przepływke podminiałem od T4 ACV, passat AFN efekt taki sam, nie wiem o co chodzi
na VAG-u przepływka ładuje ok, nawet minimalnie lepiej. szarpanie i przerywanie jak na ori

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: pt mar 11, 2011 23:35
autor: Haki
chmurapawel
Co do kompa na podszybiu, jest on pod osłonami, i woda nie stoi jak przy zatkanych odpływach w passatach b5, niby tam jest sucho.,
Wielu myślało podobnie a komp był zalany w 3 pi..y ... i był demontaż ,a potem suszenie :bigok:

Re: AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: sob mar 12, 2011 14:02
autor: chmurapawel
Znalazłem przyczyne gaśniecia i szarpania
Jest to zawór EGR, po zdjęciu przewodu od podcisnienia samochód chodzi normalnie
teraz przepływka na vagu przeładowuje o prawie 2x nie wiem czym jest to spowodowane
samochód nie łapie trybu awaryjnego, lecz dalej nie ma 100% mocy
czy moze sie tak dziać jak jest któryś przewód od podcisnienia dziurawy??
na vagu zero błędów, czujnik temp. jest ok na g62 i g2 ta sama temp.

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: sob mar 12, 2011 14:32
autor: italiano_83
chmurapawel pisze:teraz przepływka na vagu przeładowuje o prawie 2x nie wiem czym jest to spowodowane
:blush: Na biegu jałowy :bajer: Bo chyba nie podczas jazdy :hmm:
Zrób logi bo tak to będziemy dreptać w miejscu . 003.008.011 dynamiczny i 011+010 dynamiczny.

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: sob mar 12, 2011 18:28
autor: chmurapawel
Jutro niedziela wiec naładuje laptopka i bede robił logi, dobrze ze napisałeś które bo nigdy nie pamiętam
a 10 i 11 to ma być dynamiczny czy statyczny
napisz jeszcze jak sie robi statyczne bo nie pamiętam, na postoju to wiem a czy coś jeszcze?

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: sob mar 12, 2011 19:13
autor: italiano_83
chmurapawel pisze:a 10 i 11 to ma być dynamiczny
tak :grin:
I zrób jeszcze bassic settings 011 na biegu jałowym bez dotykania gazu prze 60s.

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: ndz mar 13, 2011 10:27
autor: chmurapawel
podaje logi grup 003.008.011 i 011 basic seting

Obrazek
Obrazek

Z tego co tu widze to jest cos z przepływką, ale podmieniałem 3 i to samo?

AWX po umyciu nie ruwno pracuje, brak mocy

: pn mar 14, 2011 12:23
autor: italiano_83
chmurapawel pisze:011 basic seting
To nie bassic settings tylko meass blocks :grin:
Dobra dynamiczny, ciśnienie doładowania jest ok, turbo wstaje i trzyma zadanie ciśnienie, jednocześnie przepływomierz podaje zaniżone wartości w całym zakresie obrotów, a w 008 też wygląd to nie tak jak powinno :?