Turbina do wymiany ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- *KonkordziK*
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 15:17
- Lokalizacja: Rotterdam - Ruda Śl.
Turbina do wymiany ?
Witam,
Jak w temacie dziś rano jak parkowałem samochód przed pracą, zostawiłem go na chodzie przez dosłownie półtorej minuty i.. nie wiem czy to turbo ale słychać jak gwiżdże dosyć słyszalnie. Poradziłem się znajomego i twierdzi, że turbo daje o sobie znać aby wymienić.
Jeżeli rzeczywiście sprawdzą się "czarne myśli" to będe mieć niezłe klocki do rozgryzienia bo z tego co mi wiadomo turbo powinno wytrzymać więcej aniżeli 170 tyś km, tak więc przebieg pewnie mam standardowo "po tuningu".
- ile dam rade jeszcze pośmigać na tym turbo ?
Jak w temacie dziś rano jak parkowałem samochód przed pracą, zostawiłem go na chodzie przez dosłownie półtorej minuty i.. nie wiem czy to turbo ale słychać jak gwiżdże dosyć słyszalnie. Poradziłem się znajomego i twierdzi, że turbo daje o sobie znać aby wymienić.
Jeżeli rzeczywiście sprawdzą się "czarne myśli" to będe mieć niezłe klocki do rozgryzienia bo z tego co mi wiadomo turbo powinno wytrzymać więcej aniżeli 170 tyś km, tak więc przebieg pewnie mam standardowo "po tuningu".
- ile dam rade jeszcze pośmigać na tym turbo ?
*KonkordziK*
Turbina do wymiany ?
a kiedy bedzie koniec swiata? tylko po tym ze gwiżdże stwierdzasz ze jest do wymiany? katalizator jest czy wycięty?jakieś logi robiłeś? auto dobrze chodzi? nie muli? jak masz za dużo gotówki to możesz wymieniać..*KonkordziK* pisze:ile dam rade jeszcze pośmigać na tym turbo ?
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Turbina do wymiany ?
Popieram kolege!
A turbo mozna zajechac w 10kkm.
A jak olej nie znika?
A turbo mozna zajechac w 10kkm.
A jak olej nie znika?
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
- *KonkordziK*
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 15:17
- Lokalizacja: Rotterdam - Ruda Śl.
Turbina do wymiany ?
Jak jest zimno to czasem potrafi dmuchnąć dymem ale generalnie dymek jest okej. Nie wiem co w ogóle gwizdy oznaczają tak więc to są tyko przypuszczenia. a czy katalizator jest wycięty to nie mam pojęcia o co chodzi, Golf śmiga okej.
*KonkordziK*
- *KonkordziK*
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 15:17
- Lokalizacja: Rotterdam - Ruda Śl.
Turbina do wymiany ?
u mnie też gwiżdże ale tylko dlatego ze nie ma katalizatora, nie przejmuj sie i śmigaj, a jakby się rozleciało to wymienisz i tyle
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Turbina do wymiany ?
A usłyszałeś ten dźwięk nie dlatego, że Twoje turbo się kończy, a dlatego że EGR zadziałał po chwili kiedy auto chodziło na obrotach jałowych na postoju i wtedy słychać takie niskie "fiuuu...."*KonkordziK* pisze:dziś rano jak parkowałem samochód przed pracą, zostawiłem go na chodzie przez dosłownie półtorej minuty i.. nie wiem czy to turbo ale słychać jak gwiżdże dosyć słyszalnie.
Jeśli słyszysz "gwizd" w czasie przyspieszania z dolnych obrotów, to zrób logi dynamiczne, może VNT ci się zaczyna przycinać i wtedy zaczyna turbo podgwizdywać trochę.
Silnik Jak się rozleci to olej pójdzie w dolot, wskazówka zamknie obrotomierz i pamanior15 pisze:jakby się rozleciało to wymienisz
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Re: Turbina do wymiany ?
Chyba, że ma dobre sprzęgło, zachowa zimną krew i go szybko zgasi Ewentualnie rozepnie węże ale to już więcej czasu trzeba....italiano_83 pisze:Jak się rozleci to olej pójdzie w dolot, wskazówka zamknie obrotomierz i pa
- cashtetzky
- semper fidelis
- Posty: 168
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 20:15
- Kontakt:
Turbina do wymiany ?
Podepnę się do tematu.
1) Odnośnie gwizdu. Jedni piszą że jak turbo wyraźnie gwiżdze (podczas przyspieszania) to jest ok, inni z kolei wprost przeciwnie. To jak to jest (silnik AHF)?
2) Jakiś czas temu gwizd był wyraźnie słyszalny już przed 2k obrotów. Przez PSJ w czasie zimy teraz go w ogóle nie słychać. Do tego dochodzi błąd na VAG'u 17965 oraz problem z poruszaniem sztangi turbo (kiedyś mogłem wykonać delikatny ruch góra dół, teraz widać że coś tą sztangę blokuje). Wszystko wskazuje na to, że suszara się zapiekła. Panowie jaki może być plus minus koszt czyszczenia turbo w warsztacie? Sam do tego nie chce się dotykać.
1) Odnośnie gwizdu. Jedni piszą że jak turbo wyraźnie gwiżdze (podczas przyspieszania) to jest ok, inni z kolei wprost przeciwnie. To jak to jest (silnik AHF)?
2) Jakiś czas temu gwizd był wyraźnie słyszalny już przed 2k obrotów. Przez PSJ w czasie zimy teraz go w ogóle nie słychać. Do tego dochodzi błąd na VAG'u 17965 oraz problem z poruszaniem sztangi turbo (kiedyś mogłem wykonać delikatny ruch góra dół, teraz widać że coś tą sztangę blokuje). Wszystko wskazuje na to, że suszara się zapiekła. Panowie jaki może być plus minus koszt czyszczenia turbo w warsztacie? Sam do tego nie chce się dotykać.
Turbina do wymiany ?
Ostatnio czyściłem w leonie z czyszczeniem kolektora ssącego wyszło 360 zyla.Czyli wymontowanie,czyszczenie zamontowanie +uszczelki
Turbinę zawiozłem do magików rozebrali wyszkiełkowali i teraz jest gitara.
Turbinę zawiozłem do magików rozebrali wyszkiełkowali i teraz jest gitara.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości