Strona 1 z 1

Problem po ustawieniu Kąta Wtrysku MK4 ALH

: śr mar 09, 2011 22:03
autor: Greeqo
Witam, znów problem mam, męczyło mnie odpalanie samochodu rano, ciężko miał, po sprawdzeniu kąta wtrysku miałem ok 70 stopni, więc myślę ustawie sobie idealnie taki jaki ma być, i też tak zrobiłem, kąt ustawiony na 51 idealnie, lecz problem się pojawił inny silnik zaczął głośniej chodzić, słychać jakby zawory albo coś takiego, jak redukuje do 3 i tak spadają obroty na 3, to słychać takie pukanie że szok, na luzie jak stoi to też pyka i pyka, szlak mnie chce trafić bo obawiam się że coś w silniku się pomieszało, przeszukałem pół neta w podobnej odpowiedź, i znalazłem tylko poprawy po zmianie kąta wtrysku, a u mnie jest odwrotnie... poradźcie coś plis :)

Problem po ustawieniu Kąta Wtrysku MK4 ALH

: śr mar 09, 2011 22:10
autor: OLGRAN
Rozrząd do sprawdzenia oraz klin na wale :bajer:

Problem po ustawieniu Kąta Wtrysku MK4 ALH

: śr mar 09, 2011 22:13
autor: Greeqo
Rozrząd robiony jakoś w październiku 2010, a może u mnie nie może być kąta 51 tylko taki jaki był 70 ;/ a czytałem gdzieś że vagiem można zerknąć parametry rozrządu pi razy oko czy odbiega to od standardu?

Problem po ustawieniu Kąta Wtrysku MK4 ALH

: czw mar 10, 2011 00:12
autor: Ceglarz
Sprawdzałeś w nastawach podstawowych, czy blokach pomiarowych? Masz źle ustawiony rozrząd, być może przeskoczył.

Problem po ustawieniu Kąta Wtrysku MK4 ALH

: czw mar 10, 2011 10:08
autor: Greeqo
w Bs 000 na drugiej pozycji jest 50-51 w 004 mam: obroty 903 potem jest 0,4 potem 0,9 i na koniec 2,8%

auto normalnie jeździ pali itp, tylko takie cykanie słychać jakby jednego tłoka,
aha co jeszcze zauważyłem to po odpaleniu na zimnym aż do nagrzania się kąt wtrysku praktycznie się nie zmienia skacze tak od 49 do 54 a wcześniej to jak miałem 70 to skakał i aż do nagrzania zszedł do 60-62.

Problem po ustawieniu Kąta Wtrysku MK4 ALH

: czw mar 10, 2011 11:35
autor: hoja
Greeqo pisze:auto normalnie jeździ pali itp, tylko takie cykanie słychać jakby jednego tłoka,
jak słyszysz cykanie to sprawdź popychacze czy przypadkiem już nie siadają, u mnie tak właśnie zaczęło cykać to po kilkudziesięciu kilometrach jazdy jeden popychacz strzelił po czym zniszczył pół silnika..

Problem po ustawieniu Kąta Wtrysku MK4 ALH

: czw mar 10, 2011 16:05
autor: Greeqo
A jak sprawdzić popychacz? ściągać dekiel pewnie?

Re: Problem po ustawieniu Kąta Wtrysku MK4 ALH

: czw mar 10, 2011 21:11
autor: Greeqo
Więc Panowie byłem u mechanika, prze-słuchał silnik cały, i mówi że bardzo słychać 2 wtryski, i mówi abym zmienił kąt wtrysku spowrotem na ten ok 70 i zobaczyć jak chodzi, a więc tak zrobiłem, ale nie ma poprawy ;/ trochę ciszej, ale dalej słychać to pukanie, ;/ (mam dziwne wrażenie że to będzie coś z rozrządem) no ale jutro podjadę do niego powiem że przestawiłem i niech zobaczy,