Strona 1 z 3

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 06:47
autor: kkolekk
witam szukałem ale nic nie znalazłem muszę wymienić pierścienie i potrzebuje pomocy a mianowicie co pokoleji robić, z jaką siłą dokręcać śruby, na co zwrócić szczególną uwagę jakiej firmy kupić części silnik 1,9 td AAZ uszczelniacze wymienione turbo po regeneracji a on dalej bierze olej leje do pełna robię 200 km i bagnet suchy mechanik chciał mnie skasować 1000 za samą robotę więc będę robił sam

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 09:26
autor: Rafał 21
kkolekk pisze: bagnet suchy mechanik chciał mnie skasować 1000 za samą robotę więc będę robił sam
kkolekk, jak zauważyłem to nawet literatury [książki tech.. ] nie masz swojego silnika . Trzeba porównać siły na zamiary! To nie jest wymiana koła! :P Potrzebne są narzędzia specjalistyczne by to pomierzyć czy sie nadaje do honowania czy do szlifu itp Jak to chcesz robić tylko profilaktycznie [nie ważne jakie gładzie ] to wsadzisz kasę a będzie jeszcze gorzej .. Powinno ci to już na wstępie dać do myślenia 200 przejechane i 4l oleju spalone to kondycja twojego silnika jest w opłakanym stanie . Robiłeś chociaż pomiary ciśnienia?? Z resztą twój samochód i twoja kasa :P Tu masz poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8&start=14" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.pannonia.hoffman.auto.pl/Ins ... linder.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 09:38
autor: Haki
Sam tego nie zrobisz :popcorn: noo chyba ,że masz papiery , umiejętności i wiedzę na temat szlifowania , honowania etc ,,, oraz przede wszystkim maszyny .... Bo papierkiem ściernym tego nie zrobisz kolego ..

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 09:54
autor: arwam
panowie w Dieslu nie tak szybko do szlifowania. a autor tematu niech lepiej poda trochę więcej informacji o stanie i rodzaju silnika. co do turbo to odpepnij odmę i pojeździl kilka dni. i zobacz czy dalej w układzie będzie olej. jak tak to turbo out
po drugie tak duże zużycie oleju to mało prawdopodobne że silnik jest winowajcą chyba że stopniowo się powiększało i nic nie było z tym robione.
poszukaj wycieków na na 200km to pierwszy raz się spotykam ze zużyciem oleju na poziomie 4l ( zakładam że wnioskujesz po tym że bagnet jest suchy tylko po ilośći dolanego oleju do momentu uzyskania poziomu z poprzedniego uzupełnienia oleju) pomijam wypadki niedokręconego/ uszkodzonego przewodu dopływu i odpływu oleju do turbiny lub problemów ze szczelnością filtra oleju i chłodniczki

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 19:01
autor: kkolekk
nigdzie nie cieknie ciśnienie jest na 1 30 na 2 32 na 3 29 na 4 32 turbina nie bierze (na wężach sucho) odma nie jest podłączona do turba pali bez problemu także pozostają tylko pierścienie olejowe albo głowica. Jedyny olej jaki widać na zewnątrz to jakby spod kolektora ssącego

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 19:24
autor: pepsik1
według mnie to ciśnie Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary. także to silnik w niezłej kondycji szukaj przyczyny gdzie indziej,

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 19:25
autor: kkolekk
a co do brania oleju to zaczęło brać nagle wcześniej nic nie brało

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 21:03
autor: Haki
Pytanie czy bierze , czy może masz wyciek np z miski ,,, popatrz dokładnie ....

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 21:14
autor: arwam
stawiam na turbo albo wycieki.

Re: wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 21:28
autor: karol8114
Być może masz podobny przypadek jaki mnie kiedyś spotkał, ciśnienie było ok 30 bar, turbo sucho a "brał" olej jak cholera, po wyciągnięciu tłoków okazało się że pierścienie olejowe były zapieczone, nie mogłem wyjąć ich z tłoka, po wymianie na nowe( oczywiście komplet) problem znikł.

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 21:33
autor: pepsik1
a napisz może jak się jezdzić po tych naprawach turbo, uszczelniacze, puszcza z tyłu chmurę? zauważyłeś jakieś zmiany w jeździe? bo to jest nie możliwe żeby tyle oleju schlał przez 200km jak by brał tyle oleju to z pewnością byś to poczuł chociażby przez nos, obstawiam tak jak wyżej koledzy

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 21:47
autor: kkolekk
duży dym jest tylko przy odpalaniu a turbo zmieniłen na stare i brał to co miałem dałem do sprawdzenia i okazało się że coś je uszkodziło od strony gorącej i zrobili mi pełną regeneracje lecz i to nic nie dało a wycieki jak pisałem tylko z pod kolektora ssącego podobny przypadek miałem ze trzy lata temu i wymiana pierścieni pomogła

wymiana pierścieni co i jak

: śr mar 09, 2011 23:49
autor: Michał_1977
arwam pisze:stawiam na turbo albo wycieki.
Niekoniecznie musi tak być.
Sprężanie może być O.K,ale wystarczy,że pierścienie olejowe będą zapieczone i olej będzie znikał :bajer:

wymiana pierścieni co i jak

: czw mar 10, 2011 06:22
autor: kkolekk
właśnie o to mi chodzi tylko dajcie jakieś porady jak to wymienić siłę i kolejność już mam ale jak założyć dobrze pierścienie na głowice i nie tylko znalazłem coś takiego http://mk2.vwgolf.pl/dane28.html" onclick="window.open(this.href);return false;