Sprzęgło i Turbina - audi a4 b6 1,9 TDI 130 km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprzęgło i Turbina - audi a4 b6 1,9 TDI 130 km
Witam!!!
Jak ocenić czy sprzęgło już pada czy nie.Mam audi a4 B6 1,9 TDI 130 km - od 1,5 roku działa tak samo bierze nie na samym dole ale gdzies tak zaraz za połową, pedał chodzi lekko (tak jak napisałem od kupienia auta nic się nie zmieniło) - kolega wsiadł i mówi odrazu , ze sprzęgło mam do roboty , ze siada?Dodatkowo mam pytanie - jak silnik spada z obrotów to w tych najniższych obrotach - słychac taki furkot - w szczególności przy zmianie biegów z 1 na 2 i jak stoje na biegu jałowym.Sprzęgło nie ma z tym związku.Prosze o poradę.Dziekuje !!!
Jak ocenić czy sprzęgło już pada czy nie.Mam audi a4 B6 1,9 TDI 130 km - od 1,5 roku działa tak samo bierze nie na samym dole ale gdzies tak zaraz za połową, pedał chodzi lekko (tak jak napisałem od kupienia auta nic się nie zmieniło) - kolega wsiadł i mówi odrazu , ze sprzęgło mam do roboty , ze siada?Dodatkowo mam pytanie - jak silnik spada z obrotów to w tych najniższych obrotach - słychac taki furkot - w szczególności przy zmianie biegów z 1 na 2 i jak stoje na biegu jałowym.Sprzęgło nie ma z tym związku.Prosze o poradę.Dziekuje !!!
Sprzęgło i Turbina - audi a4 b6 1,9 TDI 130 km
Odnośnie sprzęgła http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=145219" onclick="window.open(this.href);return false; + tzw test pod górkę
Może słyszysz syczenie - gwizd , a nie furkot ?
Może słyszysz syczenie - gwizd , a nie furkot ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Sprzęgło i Turbina - audi a4 b6 1,9 TDI 130 km
Sprawdź sprzęgło alternatora czy się nie zatarło, wtedy terkocze przy schodzeniu z obrotów i na biegu jałowym czasami też podczas hamowania silnikiem.ala283 pisze:łychac taki furkot - w szczególności przy zmianie biegów z 1 na 2 i jak stoje na biegu jałowym
Napinacz paska osprzętu silnika skacze na biegu jałowym ?
Próbowałeś odpowietrzyć wysprzęglik hydrauliczny
Re: Sprzęgło i Turbina - audi a4 b6 1,9 TDI 130 km
[/quote]Sprawdź sprzęgło alternatora czy się nie zatarło, wtedy terkocze przy schodzeniu z obrotów i na biegu jałowym czasami też podczas hamowania silnikiem [/quote]
Popieram też tak miałem w swiom ASZ zachodziłem w głowę co i jak i wymiana sprzęgiełka alternatora pomogła
Popieram też tak miałem w swiom ASZ zachodziłem w głowę co i jak i wymiana sprzęgiełka alternatora pomogła
Sprzęgło i Turbina - audi a4 b6 1,9 TDI 130 km
Słychać furkot , chrobot (ch,ch,ch,ch - ostry nie metaliczny) nie świst - nie ma innej opcji - sprzęgło alternatora?To dochodzi z okolic turbiny, katalizatora tam w tych okolicach - kolega mówi , ze to moze być wina zwalniających łopatek w turbo , ze obijają się o obudowe?Ma ktos jeszcze jakis pomysł?A odnośnie sprzęgła - to auto powinno na każdym biegu ruszyć czy zgasnąć - wtedy sprzęgło jest jeszcze ok?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Sprzęgło i Turbina - audi a4 b6 1,9 TDI 130 km
Nagraj to. ..ala283 pisze:Słychać furkot , chrobot (ch,ch,ch,ch - ostry nie metaliczny) nie świst
Coś takiego
[youtube][/youtube]
Ty masz problem z wysprzęgleniem, a ten test sprawdza sprzęgło na uślizg, nie rób takich testów, bo szkoda silnika na tak drakońskie "duszenie" , chcesz sprawdzić uślizg sprzęgła ( na który i tak się nie skarżysz) to 4 bieg 50km/h i lekka górka i wtedy gaz w podłogę, będziesz widział czy się ślizga czy nie.ala283 pisze:A odnośnie sprzęgła - to auto powinno na każdym biegu ruszyć czy zgasnąć - wtedy sprzęgło jest jeszcze ok?
Sprzęgło i Turbina - audi a4 b6 1,9 TDI 130 km
Witam!!!
Mama klejony element który znajduje się powyżej zaworu EGR - chyba to się nazywa pompa vacum - czy to od tego moze być ten dzwięk.
LINK -
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 120&ty=118" onclick="window.open(this.href);return false;
Na zdjęciu od korka wlewu oleju po prawej stronie ten element metalowy z dwiema wężami góra dół i przy tym górnym było coś klejone wcześniej i to się na tym sklejeniu rusza.
Prosze o poradę co to jest i czy może być od tego?Czy to ma wpływ na moc auta też?
Mama klejony element który znajduje się powyżej zaworu EGR - chyba to się nazywa pompa vacum - czy to od tego moze być ten dzwięk.
LINK -
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 120&ty=118" onclick="window.open(this.href);return false;
Na zdjęciu od korka wlewu oleju po prawej stronie ten element metalowy z dwiema wężami góra dół i przy tym górnym było coś klejone wcześniej i to się na tym sklejeniu rusza.
Prosze o poradę co to jest i czy może być od tego?Czy to ma wpływ na moc auta też?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 128 gości