1.9td mk3 po zmianie głowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Matti181
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 09:49
Kontakt:

1.9td mk3 po zmianie głowicy

Post autor: Matti181 » wt mar 08, 2011 20:08

witam mam takie pytanie. kupiłem golfa mk3 1.9td auto fajnie paliło, okazało się że głowica jest pęknięta ,wymieniłem głowice i zaczoł ciężko palić jak zimny jest . jeszcze jest coś takiego jak go ustawie na orginalne znaki to silnik nie równo pracuje . A jak przyspiesze na pąpie to chodzi normalnie tylko ciężko pali jak jest zimny. co to może być za przyczyna?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=444954

Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

1.9td mk3 po zmianie głowicy

Post autor: Orzeł_01 » wt mar 08, 2011 21:07

A koło na wałku rozrządu ustawiłeś?


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
Matti181
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 09:49
Kontakt:

1.9td mk3 po zmianie głowicy

Post autor: Matti181 » wt mar 08, 2011 23:24

tak kolego rozrząd na 100% jest ok . a możę być ze głowice zle zrobili? bo była kupiona . ona jest szlifowana , prowadnice nowe.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=444954

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

1.9td mk3 po zmianie głowicy

Post autor: thumbs » wt mar 08, 2011 23:49

Pompe miales robiona na zegar ustawiana czy na oko po 3 piwach :D u mnie tylko 20 setnych bylo zle i na zimnym nie palil a jak byloo ok to i na 1 swiecy i 3 cylindrach bylo lepiej :D


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.9td mk3 po zmianie głowicy

Post autor: munior » śr mar 09, 2011 00:50

Matti181 pisze:jeszcze jest coś takiego jak go ustawie na orginalne znaki to silnik nie równo pracuje .
Nie cuduj na jakieś znaki bo w TDeku musi być dokładnie kat wtrysku na zegar ustawiony 0,9-1,02 .Nawet inne napiecia napinacza paska rozrządu powoduje rozjechanie się ustawionego kąta wtrysku .Na oko i znaki będzie tak jak u ciebie ,czyli do :ass:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Matti181
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 09:49
Kontakt:

1.9td mk3 po zmianie głowicy

Post autor: Matti181 » śr mar 09, 2011 08:29

dzięki za rady napewno to sprawdze pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=444954

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości