golf III 1.9D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cheef68
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 28, 2006 19:34
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

golf III 1.9D

Post autor: cheef68 » wt lut 28, 2006 23:30

Cześć !!! Mam problem z wysokimi obrotami silnika.
Gdy jest zimny silnik to jest w porządku ale po przejechaniu ok 20 km przy wysprzęgleniu czy
zatrzymaniu obroty pozostają na poziomie 1300 dzieje się to nie zawsze ale coraz częściej.
Linka od pedału gazu jest ok. Czy to może być coś z pompą wtryskową ?[/u]



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » śr mar 01, 2006 00:06

Zobacz tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a536c9860f
a jak ten zabieg nie pomoże to najprawdopodobniej trzeba wymienić spreżyne na pompie
jest wypracowana i nie odbija.
Pozdro.



cheef68
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 28, 2006 19:34
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: cheef68 » śr mar 01, 2006 20:11

Dzięki za odpowiedź i pozdro ale to chyba nie jest to .
Sprężyna na pompie jest w pożądku i zwalniacz też
manetka od gazu odbija do końca a obroty są większe 1300-1500
i to się dzieje gdy silnik jest nagrzany , pytałem jednego gościa co siedzi w silnikach diesla to
stwierdził że może być pompa do regeneracji lub wymiany .
Czy ktoś miał może taki przypadek?



Awatar użytkownika
Pabloss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pabloss » czw mar 02, 2006 11:28

Witam ja w AAZ mam sróbę do regolacji obrotów. Może u ciebie teżjes coś takiego ???

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ght=obroty



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » wt kwie 04, 2006 22:33

cheef68 pisze:Dzięki za odpowiedź i pozdro ale to chyba nie jest to .
Sprężyna na pompie jest w pożądku i zwalniacz też
manetka od gazu odbija do końca a obroty są większe 1300-1500
i to się dzieje gdy silnik jest nagrzany , pytałem jednego gościa co siedzi w silnikach diesla to
stwierdził że może być pompa do regeneracji lub wymiany .
Czy ktoś miał może taki przypadek?
Miałem to samo i jestem świeżo po wymianie tuleji i oringu w pompie (mialem przeciek) koszt 110zł od tej pory obroty opadają jak ta lala. :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości