Strona 1 z 2
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 00:20
				autor: świstak82
				Witam mam problem założyłem Turbine swieżo po regeneracji i jest taki problem ze strasznie ja słychac az wyje w czym moze byc problem czy ta Turbina jest zle zregenerowana czy to po jakims czasie minie te straszne swiszczenie ;(;(;(Prosze o pomoc co mam z tym zrobic.........
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 01:00
				autor: Haki
				Podejrzewam ,że panowie nie przyłożyli się do roboty jak należy ...
Ile zapłaciłeś ? gdzie wykonywałeś tą usługę i czy dostałeś jakaś gwarancję
Sprawdziłbym jeszcze czy wszystko jest szczelne , i nie dmucha nic z węża ...
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 01:04
				autor: świstak82
				Zapłaciłem za regeheracje turbiny 1000zł robiłem to u sanecznika on to gdzies załatwiał nawet nie wiem gdzie chyba w Opolu poprostu zajade do niego i mu powiem zeby sie przejechał tym samochodem do 2 tys obrotów jest oki ale pozniej wyje ;"""(
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 01:11
				autor: Haki
				Masz prawo i gwarancję na tą usługę - więc ma być zrobione jak należy ...
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 10:44
				autor: świstak82
				Ciekaw  jestem tylko jak gosciu mi powie że tak to ma byc po regeneracji bo moim zdanie dopiero wtedy słychac turbine jak juz sie konczy a nie swieżo po regeneracji przy 3 tys to jest jedno wielkie gwizdanie i wycie jestem załamany;(;(;(
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 12:47
				autor: krzysiek1aa
				Umnie w ALH słychac turbo az miło:) ale do ok 2-2,5 tys puzniej swist ustaje kolega mial agr i tez bylo slychac na niskich obrotach 
sprawdz szczelnosc układu dolotowego
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 13:27
				autor: arwam
				jeśloi ton jest niski to znaczy że wirnik ocera sięo obudowę a na pewno nie ma wyważenia.
  warto też sprawdzić czy nie ma nieszczelności w układzie  dolotowym.
 a jeśli wykluczysz tą możliwość to dopiero udać się do zakładu gdzie regenerowałeś z reklamacją.
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 14:31
				autor: świstak82
				A jak najlepiej sprawdzic ta nieszczelnosc bo to moze cos byc na przewodzie gumowym co idzie do inteculera albo do filtra powietrza tak???
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 15:15
				autor: arwam
				szukaj miejsc które są wilgotne od oleju lub w ich najbliższym sąsiedztwie.
			 
			
					
				Re: Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 16:56
				autor: krzysiek1aa
				LUKASZO82 pisze:A jak najlepiej sprawdzic ta nieszczelnosc bo to moze cos byc na przewodzie gumowym co idzie do inteculera albo do filtra powietrza tak???
Odcinek od  filtra powierza aż do turbiny nie ma nic do nieszczelnosci układu dolotowego szukaj za turbino do IC i do kolektora oczywiście uszczelki wymienione na nowe po regeneracji??
 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 22:28
				autor: zajaczek2006
				mam podobny problem i jutro uderzam do zakladu gdzie regenerowalem zobaczymy co powiedza!! napisze co bylo u mnie jesli naprawia!
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 22:28
				autor: świstak82
				Wszystkie uszczelki były ok załozyłem na pascie na kolektorze wydechowym a na ssacym tez była dobra tylko pytałem dzisiaj duzo znajomych i ze to jest nie szczelnosc gdzies na przewodach bo to jest tylko podczas jazdy powyżej 2 tys obrotów lecz na postoju niema nic jak autko gazuje tylko słychac delikatnie turbo
			 
			
					
				Re: Problem z turbina po regeneracji
				: ndz mar 06, 2011 23:26
				autor: Zimny Chirurg
				Witam
Mi tak gwizda aż miło po wywaleniu kata. Nie wywaliłes go? Moze to jest przyczyna. Ktoś tu napisał ze moze wirnik ocierać o coś tam. Mówie wam ze raz by otarł i było by po zabawia. Za duze obroty. A tak na marginesie to dziwęk turbiny to najfajniesza frajda podczas jazdy. Nawet radia nie potrzebuje podczas jazdy.
Pozdro
ZC
			 
			
					
				Problem z turbina po regeneracji
				: pn mar 07, 2011 00:34
				autor: arwam
				i jeszcze mi tak przyszło do głowy: sprawdźczy masz dokręcony przewód od EGR'u od kolektora wydechowego do ssącego.
 jak jest nie dokręcony to wibrująca uszczelka robi właśnie taką robotę.