Strona 1 z 1

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: sob mar 05, 2011 22:05
autor: anem
Witam. Proszę o sprawdzenie logów, niepokojące jest ciśnienie doładowania. Może ktoś coś doradzi, może jakieś pomysły. W samochodzie był zrobiony chip na 118 KM reszta seryjna.
http://vaglog.rtnet.pl/alsmat_37665.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: sob mar 05, 2011 22:07
autor: perki
anem pisze:Witam. Proszę o sprawdzenie logów, niepokojące jest ciśnienie doładowania. Może ktoś coś doradzi, może jakieś pomysły. W samochodzie był zrobiony chip na 118 KM reszta seryjna.

tu wklejajhttp://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; logi bo nikomu sie nie bedzie chcialo sciagac plikow :pub:

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: sob mar 05, 2011 23:28
autor: italiano_83
Pomijając fakt, że temat to w dziale diagnostyka powinien być założony, to masz problem z wysterowaniem ciśnienia doładowania, przeładowuje i co najgorsze to w średnim i górnym zakresie obrotów a pośrodku jest niedoładowanie, tak jak by kierownice działały skokowo.

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: ndz mar 06, 2011 01:24
autor: anem
O tym gdzie jest przeładowany to ja wiem, mi raczej chodzi o podpowiedź gdzie szukać przyczyny. Czy od razu turbo na stół, i czy to WG pieprzy czy może właśnie geometria...

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: ndz mar 06, 2011 10:46
autor: jaro789
pewna nieścisłość
albo wg albo vnt
u ciebie jest vnt więc do sprawdzenia sztanga czy chodzi płynnie
czy się nie zacina
można odpiąć gruszkę i sprawdzić czy ona jest problemem czy kierownice

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: ndz mar 06, 2011 11:27
autor: italiano_83
anem pisze:O tym gdzie jest przeładowany to ja wiem, mi raczej chodzi o podpowiedź gdzie szukać przyczyny
Kurza twarz :chytry: , że masz przeładowanie to wiesz, to po grzyb ten log jak się "znasz", non stop to samo :bylo: :bylo: :bylo: :bylo:
X tematów jest o tym co trzeba sprawdzić jak jest problem z wysterowaniem ciśnienia doładowania, nawet w tym dziale na górze jest temat o notlauf :rozpacz:
Opis oczywiście "wyczerpujący" na max, co sam sprawdziłeś??? Szczelność instalacji podciśnienia, gdzie log 011BS, ruch sztangi ręcznie sprawdziłeś w jakim zakresie pracuje i czy czuć, że się przycina, stan gruszki podciśnienia? Była podmiana n75 na n18 i log wykonany :bajer:
90% waszych problemów z wysterowaniem ciśnienia doładowania to zapiekający się mechanizm zmiennej geometrii kierownic.

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: ndz mar 06, 2011 11:49
autor: leon79
italiano_83, widzę,że już i ty nie możesz wytrzymać tych tematów po 1000 razy jedno i to samo :hehe:

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: pn mar 07, 2011 09:25
autor: Sztomel
bo myśmy się naumieli co trza zrobić ale takich tematów będzie ciągle coraz więcej

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

: pn mar 07, 2011 12:21
autor: italiano_83
Sztomel pisze:bo myśmy się naumieli co trza zrobić
Więc z całym szacunkiem dla kolegów, skory "my" mogliśmy "nauczyć się" to inni też mogą przynajmniej postępować według instrukcji które są opisane na forum naście razy, ani do zrozumienia ani do wykonania tych instrukcji Albertem Einsteinem nie trzeba być :bigok:
Sztomel pisze:ale takich tematów będzie ciągle coraz więcej
Jak co roku :bigok: , szczególnie po zimie - z wiadomych przyczyn, ale temat o notlaufie już zamknięty, bo ludzie nie czytali tylko co chwile każdy o to samo pytał, nawet jak na tej samej stronie lub stronę wcześniej identyczny przypadek był omawiany :blush:
leon79 pisze:italiano_83, widzę,że już i ty nie możesz wytrzymać tych tematów po 1000 razy jedno i to samo :hehe:
Jak dziś zauważyłem, nie tylko ja :grin: