Strona 1 z 2

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

: pt lut 25, 2011 22:28
autor: damian4422
Witam,
wczoraj zauważyłem że moja pompa wtryskowa się poci. Wytarłem ją i dziś po przejechaniu 20km okazało się że znów pompa jest wilgotna z przodu. Czy trzeba uszczelniać całą pompę?? W wakacje wymieniałem oring a tlokorozdzielaczu bo również paliwo kapało ale teraz tam jest ok. Dodaję link do zdjęcia ze wskazaniem gdzie zbiera się ta ropa.
http://img200.imageshack.us/img200/6743/dsc00819kh.jpg

Mk3 ALE poci sie pompa

: pt lut 25, 2011 23:31
autor: pitru
damian4422
prawdopodobnie będziesz musiał odkręcić górę pompy. Możliwe, że ropka zacieka z pod połączenia pompy i górnej pokrywy.
A, no i sprawdź jeszcze w razie czego czy nie zacieka z pod tego gniazda z kulką.

Mk3 ALE poci sie pompa

: sob lut 26, 2011 12:11
autor: Neville
Kolego w sobótce uszczelniałem całą pompę za 300zł. Jak chcesz to podam Ci numer telefonu do nich i może coś Ci poradzą.

Re: Mk3 ALE poci sie pompa

: sob lut 26, 2011 14:24
autor: damian4422
Dziś się dokładnie przyjrzałem skąd wycieka paliwo. I cieknie od góry na łączeniu w miejscu jak na zdjęcie:
Obrazek
Obrazek

Paliwo sączy się przy wyższych obrotach. Można jakoś to naprawić samemu?? Auto odpala bez problemu i nie kopci...

Mk3 ALE poci sie pompa

: sob lut 26, 2011 23:44
autor: munior
Uszczelka pod nastawnikiem do wymiany .Po zdjęciu nastawnika ,koniczne ponowne ustawienie dawki paliwa ,bez vaga nie radze się za to brać ,bo nie ma mozliwości ustawienia dawki "na oko'

Mk3 ALE poci sie pompa

: ndz lut 27, 2011 00:48
autor: damian4422
Mógłbyś jakoś w skrócie opisać jak to zrobić?? Gdzie kupić taką uszczelkę?? W InterCars widziałem tylko jest kilka;/

Re: Mk3 ALE poci sie pompa

: ndz lut 27, 2011 01:07
autor: damian4422
Czytałem instrukcję kolegi z forum o czyszczeniu nastawnika, ale ja przecież nie muszę go rozbierać jak tam tylko porostu wyjąć, założyć drugą uszczelkę i złożyć a może się mylę?? Jeśli tak to proszę mnie poprawić...
Link do instrukcji: http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

: ndz lut 27, 2011 22:13
autor: munior
damian4422 pisze:Czytałem instrukcję kolegi z forum o czyszczeniu nastawnika, ale ja przecież nie muszę go rozbierać jak tam tylko porostu wyjąć, założyć drugą uszczelkę i złożyć a może się mylę??
Nie mylisz się ,zdejmujesz nastawnik ,wymieniasz uszczelkę ,zakładasz z powrotem ,ustawiasz dawkę przy pomocy vaga .I dobra rada ,zaznacz sobie położenie nastawnika przed odkręceniem ,dużo szybciej ustawisz właściwą dawkę

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

: sob mar 05, 2011 00:51
autor: Fanzonum
damian4422,
A ja ma takie pytanie czym odkręciłeś ta jedna śrubke ?????? 3 są na torxy a jedna jest taka trójkątna mażesz coś podpowiedziec:-)

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

: sob mar 05, 2011 08:04
autor: damcio151
klucz do kłódek energetycznych z końcówką 2T

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

: sob mar 05, 2011 11:03
autor: Fanzonum
OKi :-) wiec powiadasz ze dostane w sklepie narzdziowym?????????? zaraz jade i zapytam :) dzieks :pub:

.........Byłem pytałem i ni chuchu. Jakoś sobie poradze jak zniszce ta oryginalna to wkrecę jakś inna.

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

: sob mar 05, 2011 16:29
autor: damcio151
Fanzonum pisze:wiec powiadasz ze dostane w sklepie narzdziowym??????????
nigdzie tak nie napisałem :bajer: musisz szukać w sklepach typu sklep energii, czy gazowniczy, taki sklep może być ( ale nie musi, dawniej tak było ) przy zakładzie
a jak chcesz to kupuj na allegro http://allegro.pl/klucz-do-nastawnika-p ... 72747.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

: sob mar 05, 2011 16:38
autor: Fanzonum
Ok thx zamówie sobie i bedzie może sie jeszcze kiedyś przyda :-)

Mk3 ALE poci sie pompa - uszczelka pod nastawnikiem

: sob mar 05, 2011 16:44
autor: Fanzonum
A orientujesz sie może jakie wtryski ma moja jednostka również ALE 66kW, 190 bar czy 220 bar
Nie pytam bo nie wiem tylko dzis wyciągałem i moje zdumienie :shock:
1 wtrysk 220 bar
2 wtrysk 190 bar
3 wtrysk 190 bar - sterujący
4 wtrysk 220 bar
Bo 1 stuka mi niesamowicie a mam wtryski od kolesia też miał ALE - pasek rozrzadu mu przeskoczył i wiesz co dalej.....
Jego wtryski są wszystki na 190 bar.