Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
Witam. Jutro daje samochód do mechanika na wymianę rozrządu. Nie wiem czy napomknąć mu o ustawieniu kąta wtrysku. Dzisiaj wykonany "pomiar" kąta :
[IMG=http://img836.imageshack.us/img836/870/ ... bry.th.jpg][/IMG]
Czy możliwe jest że przy wymianie rozrządu może "niechcący" przestawić kąt wtrysku? I na co ogólnie zwrócić uwagę. Z góry dzięki za odpowiedź.
[IMG=http://img836.imageshack.us/img836/870/ ... bry.th.jpg][/IMG]
Czy możliwe jest że przy wymianie rozrządu może "niechcący" przestawić kąt wtrysku? I na co ogólnie zwrócić uwagę. Z góry dzięki za odpowiedź.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
Kąt wtrysku masz książkowy
To chyba sam mechanik powinien sprawdzić i ewentualnie skorygować, po wymianie rozrządu. Nie ufasz mechanikowi to nie oddawaj mu autaSvR pisze:Nie wiem czy napomknąć mu o ustawieniu kąta wtrysku.
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
No niestety dopiero zdobywam "zaufanie". Czy jeżeli zdejmie stary rozrząd i nałoży nowy (oczywiście tak jak trzeba) to czy możliwe jest że kąt może się zmienić ? Bo ja myślałem że aby zmienić kąt wtrysku trzeba w jakiś sposób manipulować pompą paliwa (silnik ASV) a przy wymianie rozrządu nic z pompą paliwa się nie robi.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
Może być tak OK ale nie zawsze sprawdzić warto.
Długość paska powinna być taka sama ale jednak w czasie produkcji nie zawsze wszystko wychodzi i nieraz się różnią nieznacznie mm.
Pracowałem trochę na Gates to sie napatrzyłem.
Długość paska powinna być taka sama ale jednak w czasie produkcji nie zawsze wszystko wychodzi i nieraz się różnią nieznacznie mm.
Pracowałem trochę na Gates to sie napatrzyłem.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
no jak to sie nie robi jak luzuje sie sruby na kole pompySvR pisze:Bo ja myślałem że aby zmienić kąt wtrysku trzeba w jakiś sposób manipulować pompą paliwa (silnik ASV) a przy wymianie rozrządu nic z pompą paliwa się nie robi.
po zmianie rozrzadu ZAWSZE sprawdza sie i ewentualnie koryguje kat wtrysku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
Nie mam zaufanego mechanika więc zmieniłem rozrząd samemu. Poszalałem na maxa: 3 rolki, napinacz, pompa i pasek (są 2 rodzaje paska - może ktoś wie jaki ma być w ASV?).
Niektóre szkoły mówią o wymianie mniejszej ilości elementów (np. tylko pasek).
Kąt się w praktycznie nie zmieni, chyba że przestawi się na pompie np. o ząb.
Niektóre szkoły mówią o wymianie mniejszej ilości elementów (np. tylko pasek).
Kąt się w praktycznie nie zmieni, chyba że przestawi się na pompie np. o ząb.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
glupoty gadasz, no chyba ze nie luzujesz srub kola zebatego pompy i nie zdejmujesz kola walka rozrzadu ale wtedy nieprawidlowo napinasz pasekmizu pisze:Kąt się w praktycznie nie zmieni, chyba że przestawi się na pompie np. o ząb.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
Jak byś przestawił na pompie o jeden ząb ,to raczej byś już nie odpaliłmizu pisze:Kąt się w praktycznie nie zmieni, chyba że przestawi się na pompie np. o ząb.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Jutro wymiana rozrządu. Co zrobić ?
Stosując blokady trzeba poluzować mocowanie pompy po to żeby zdjąć pasek a póżniej założyć i naprężyć odpowiedno .Kont wtrysku nie powinien się zmienić zbytnio .Bez blokad nie ma potrzeby luzowania pompy ale wtedy napewno nie utrafi się w taki sam kont wtrysku jak był przed wymianą.W golfie III TD jak przeskoczy o jeden ząbek na pompie to odpali po dłuższym kręceniu ale trzeba się szybko ewakuować z garażu bo 1min jest zadymienie jak w komorze gazowej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 135 gości