1.9TD problem z wtryskami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: torogolf » sob lut 19, 2011 09:35

Witam problem jest taki, że silnik źle zapalał to dałem wtryski do sprawdzenia i wszystkie lały. Gościu zrobił i auto na dotyk paliło. Po 2 tyg. znów ten sam problem :( pojechałem wczoraj do mechanika i mówie jaka jest sytuacja a on że to nie sa wtryski do tego silnika i że pod wpływem temperatury sie rozszerzyły i leją!!! Więc jak wygladają, jakie cisnienie wytwarzają oryginalne wtryski do 1.9TD??
Bardzo prosze o pomoc z góry dzieki



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: vision » sob lut 19, 2011 10:05

torogolf pisze:Więc jak wygladają, jakie cisnienie wytwarzają oryginalne wtryski do 1.9TD??
155bar.


sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: Michał_1977 » sob lut 19, 2011 10:12

torogolf pisze:pod wpływem temperatury sie rozszerzyły i leją
A mi oczy się rozszerzyły jak to przeczytałem :goof: ...
Z czego te wtryski są zrobione? Z papieru?

Do AAZ mają być wtryski DNO SD 297
Ciśnienia nie pamiętam,ale Autodata podaje mi,że ma być 135bar...trochę mało,coś mi się wydaje,ale to pewnie dlatego,że są to wtryskiwacze dwu sprężynowe :bajer:
JBC,to niech ktoś sprostuje.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: torogolf » ndz lut 20, 2011 12:33

Słyszałem że są 2 rodzaje wtryskow: wysokie i niskie tylko nie wiem czym sie roznia i jak działaja?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 20, 2011 14:50

Wysokie to są typowe dla AAZ-dwu sprężynowe,a niskie to takie jak w 1Y lub w silnikach 1,6-jedno sprężynowe.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: JABcok20 » ndz lut 20, 2011 15:12

spytaj się mechanika jakiej firmy wtryski założył. Ostatnio kupiłem boscha w autolandzie do t4 2.4d i okazało się że po sprawdzeniu 1-szego z rzędu po prostu "lał"( może lepiej niż stare ale i tak zbyt krótko trzymał ciśnienie i różnie podawał dawke)
Wtrysk był made in india bodajze.
Ostatecznie założyłem wtryski z mojego starego silnika 1.6td gdzie miałem wtryski od merca ale one przy sprawdzaniu po prostu śpiewały a również made in india ale zakupione w intercarsie jakieś 1,5 roku temu.
Wszystkie tanie z allegro sa do dupy. jeśli wtryski siadły to albo założył badziewie, albo nic nie założył, albo w pompie jest jakis syf , coś się ukruszyło, wytarło itp.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: arwam » pn lut 21, 2011 21:23

Michał_1977, błąd w danych Ci się wkradł.
jak są wtryskiwacze jedno-sprężynowe w oprawce KCA 30 S 44 to końcówki DN OSD 297 i ciśnienie 155 bar.
a jak dwu-sprężynowe w oprawkach KCA 27 S 77 to końcówki DN OSD 308 i pierwsze ciśnienie też 155 bar a drugie w warunkach warsztatowych jest nie mierzalne ale chyba cos koło 270barów.
właśnie dlatego na dwu-spręzynowych tak słabo jeżdżą AAZ'y i jest taka różnica tylko po zmianie wtryskiwaczy.
a kolega najlepiej niech założy jedno sprężynowe od silników 1.6TD albo JR albo SB



torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: torogolf » pn lut 21, 2011 23:39

a z 1.6 diesla bedzie pasowało czy nie??



arwam

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: arwam » wt lut 22, 2011 00:01

zakładaj nie z diesla tylko z TD chyba że masz zwykłego D pod maską to wtedy tak,
jeśli masz TD to wtedy będzie za niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.



maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: 1.9TD problem z wtryskami

Post autor: maciyk » wt lut 22, 2011 18:22

arwam pisze: właśnie dlatego na dwu-spręzynowych tak słabo jeżdżą AAZ'y i jest taka różnica tylko po zmianie wtryskiwaczy.
jak duża jest ta różnica?



arwam

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: arwam » wt lut 22, 2011 19:07

maciyk, bardzo duża.
jak podniesiesz ciśnienie i dawkę tak że masz czas od 0-100km/h powiedzmy 12s to po zmianie na jedno sprężynowe masz około 10-10,5s



apln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt cze 19, 2009 17:05
Lokalizacja: SY/SLU/SG
Kontakt:

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: apln » wt lut 22, 2011 19:40

Arwam i inni mądrzy w temacie, proszę o odpowiedź na pytanie.

Mam w aaz oryginalne wtryski, tak jak wyszło z fabryki chcę założyć lepsze wtryski z 1.6td sb. Czyli końcówki dno sd 274. Czy końcówki wejdą w moje obudowy? Mam wtryski z 1.6d, czy tam założyć te końcówki? Czy przewody wystarczą? Mam chyba luzem leżące z 1.9d oraz z 1.6d, ale jeśli będą mniejsze obudowy, to one chyba też nie starczą? Proszę o pomoc.


I am traveler of both time and space...

arwam

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: arwam » wt lut 22, 2011 21:26

apln, wejść wejdą ale jak masz dwu spręzynowe to szkoda ich w tej obudowie marnować.
to wtedy użyj korpusów jedno sprężynowych nawet z Diesla.
tylko ciśnienie nastawcie 160bar bo po krótkim czasie spadnie o około 5 bar.



apln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt cze 19, 2009 17:05
Lokalizacja: SY/SLU/SG
Kontakt:

1.9TD problem z wtryskami

Post autor: apln » wt lut 22, 2011 22:33

Jak z zewnątrz poznać czy mam dwusprężynkowe? Jeśli dam korpusy z diesla, które są chyba krótsze od moich, to czy przewody zasilające wystarczą?


I am traveler of both time and space...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości