MK2 Silnik nie pracuje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: thumbs » czw lut 17, 2011 09:55

Witam serdecznie. Szukalem podobnych tematow ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi wiec prosze was o pomoc. Problem jest taki ze nie dawno wykonalem generalny remont silnika wraz z wymiana glowicy uszczelki oleju filtrow rozrzadu no i jak odpalilismy motro bylo super odpalil bardzo szybko i pracowal ok przejechalismy sie bylo super. a ze robilem to u wujaszka to nie wracalem noca tylko zostawilismy auto w garazu rano kontrola oleju itd. zapalil jest wszystko ok. ale jak wrocilem do domu i zostawilem go na noc to rano autko na (saniu) chodzilo jak by na 3 po 30s pracy na saniu jest juz ok ale jak zdejme sanie wczesniej niz temp. silnika nie osiagnie jakis 60 stopni to bez sania jest to samo chodzi na 3. i dymi na niebiesko :( a jak sie nagrzeje to wszystko jest ok. Troszke dlugi opis ale chcialem przedstawic sprawe od poczatku prosze o pomoc. Moje Autko to Mk2 TDic model SB z gory dzieki


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: IRAS AAZ » czw lut 17, 2011 10:11

Pierscienie były zmieniane? Wtryski sprawdzone? Jak wyglada pompa mocno spocona?


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: thumbs » czw lut 17, 2011 10:49

pierscionki nie byly zmieniane. koncowki wtruskow nowe bosch. pompa nie tylko troche turbina byla zmeczona ale w granicach normy


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: Marcin997 » czw lut 17, 2011 10:52

A uszczelki na zaworach ktoś pozmieniał???



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: thumbs » czw lut 17, 2011 10:56

uszczelki zmienione. nie mam jak teraz sprawdzic cisnienie na tlokach ale na cieplym nie widac zadnych problemow. a probowalem teraz odpalic to 5 razy zapalil i zgasl i potem ciezko ciezko ale juz chodzil.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: Marcin997 » czw lut 17, 2011 13:10

A dymi Ci na niebiesko czy na biało??? Może za wczesny kąt wtrysku?? Przydało by się sprawdzić sprężanie.. A jak świece żarowe? Nowe masz? Grzeją?



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: thumbs » czw lut 17, 2011 14:17

pompe ustawialem na zegar wiec kat jest chyba ok. Swiece sprawdzane nowe kupilem 3 miesiace temu basch. raczej dymi na niebiesko. sprezanie postaram sie sprawdzic jutro. dzisia jak odpalilem 2 raz to swiece nagrzane i na 1 obrot tloka poszedl. ale wlasnie na samym poczatku byl malutki dymek ale to raczej roznica temp.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

arwam

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: arwam » czw lut 17, 2011 14:47

prawdopodobie pompa była nie dokręcona i się przestawiła. :)
silnik w trakcie jak przerywa to stuka czy tylko przerywa?



arwam

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: arwam » czw lut 17, 2011 14:48

sprawdźcie jeszcze napięcie paska rozrządu i ustawienie wałka rozrządu względem wału korbowego.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: Michał_1977 » czw lut 17, 2011 15:01

thumbs, przy montażu wtrysków jakiś paproch się dostał i wtryskiwacz wiesza się.
Nagrzej silnik i daj mu trochę w palnik,albo od razu wykręć i przepchnij go na próbniku do ustawiania wtrysków :bajer:
arwam pisze:sprawdźcie jeszcze napięcie paska rozrządu i ustawienie wałka rozrządu względem wału korbowego.
Jakby było źle złożone,to kulałby na wszystkich baniakach,a kolega pisze,że na jednym.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: arwam » czw lut 17, 2011 15:29

Michał_1977 pisze:Jakby było źle złożone,to kulałby na wszystkich baniakach,a kolega pisze,że na jednym

zalezy jak bardzo jest przestawione. w żadnym silnku nigdy nie będzie idealnie równych ciśnień, to raz a dwa że jak masz cofnięty wałek rozrządu to masz mniejszą kompresję wtedy wystarczy że jeden z wtryskiwaczy trochę gorzej pracuje i już nam wypadają suwy pracy.
gdyby wtryskiwacz się podwieszał silnik wtedy głośniej pracuje i wyraqźnie będzie słychać rytmiczny stukot zależny od obrotów silnika i proporcjonalny do podawanej dawki a kiedy jedziemy na biegu i zdejmiemy nogę z gazu to przestaje być słyszalny stukot.
co nie zmienia faktu że możemy racjęmieć jednocześnie obaj.


ja bym na początek sprawdził kąt wtrysku i świece żarowe bo czasem mogą i nowe paść i wtedy również będą podobne objawy jeśli masz jednąlub dwie padnięte.



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: thumbs » czw lut 17, 2011 15:30

ustwienie paska rozrzadu jest o jakis stopien zle ale jak zmienilismy o zabek to bylo jeszcze gorzej bo i zle sie zgrywalo albo pase byl za luzno. poprawie te wtryski a pompe ustawialem wczesniej i robilem nowy znak nakleilem cieniutki pasek papieru wiec jak by byl jakis roch to by sie zerwal taka bląbe zalozylem :D czy to dlatego ze walek nie zgadza sie o ten 1 stopien ???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

arwam

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: arwam » czw lut 17, 2011 16:59

thumbs pisze:czy to dlatego ze walek nie zgadza sie o ten 1 stopien ???

rozrząd musi sięw 100% zgadzać inaczej to wróżenie z fusów, nie wiem jak wy ja tego nie robie.
jak zdejmiesz pokrywę wałka rozrządu to na drugim końcu wałka ( przeciwny koniec niz ten co na nim jest koło pasowe.) masz nacięcie które ma być równolegle do płaszczyzny głowicy jak wał jest w "OT"



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

MK2 Silnik nie pracuje

Post autor: thumbs » czw lut 17, 2011 17:40

i tu jest ale nie zgadza sie to przy skrzyni na dole(miedzy silnikiem a skrzynia) tu wyrzej co mowisz blokada wchodzi.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości