problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.
: śr lut 16, 2011 16:30
Witam,
Od pewnego czasu mam problem ze swoim Golfem 3 1.9 TDi 1995 rok. 1 TEMAT:więc jak po nocy chcę go odpalić podgrzewam świece i trochę długo kręci i ciężko a jak odpali to powstaje czarna chmura i nierówno pracuje tak jakby na 3 cylindry i obroty są nie równe a jak jest ciepły to ładnie odpala.2 TEMAT Np. dzisiaj po południu umyłem samochód i pojechałem do domu po 5 minutach miałem jechać na miasto lecz przedłużyło się to o 10 minut ponieważ włożyłem kluczyk przekręcam a tu nic się nie pojawia na desce żadna kontrolka więc myślę spróbuje go odpalić ale jedyne co działało to rozrusznik. ale w końcu go odpaliłem jak pokazały się kontrolki. 3 TEMAT: jak jadę do miasta około 80km/h to samochód na 5 biegu poniżej 2 tys obrotów strasznie szarpie. (Czy może jest to wada nastawnika pompy??) 4 TEMAT: od czasu do czasu jak jadę i chce sobie przyspieszyć to samochód w ogóle nie chce jechać tak jak by bez turbiny, czasami jest też tak ze do 3200 idzie wyśmienicie a potem jest takie spowolnienie i dalej obroty idą jak bez turbo.. Ale czasami są takie dni że przejadę około 300 km i bez zarzutów I przeraża mnie coś takiego ze na odcinku 5 km czasami sobie pojadę szybciej i samochód rozpędza się tylko do 150km/h i to są właśnie w/w obroty i ani kilometra więcej.
P.S Od poprzedniego użytkownika dowiedziałem się ze do pompy paliwowej był wstawiony opornik czy coś takiego ze dawało to 12 koni więcej, fajnie się zbierał przy włączonym przycisku ale coś już przestał działać..
Od pewnego czasu mam problem ze swoim Golfem 3 1.9 TDi 1995 rok. 1 TEMAT:więc jak po nocy chcę go odpalić podgrzewam świece i trochę długo kręci i ciężko a jak odpali to powstaje czarna chmura i nierówno pracuje tak jakby na 3 cylindry i obroty są nie równe a jak jest ciepły to ładnie odpala.2 TEMAT Np. dzisiaj po południu umyłem samochód i pojechałem do domu po 5 minutach miałem jechać na miasto lecz przedłużyło się to o 10 minut ponieważ włożyłem kluczyk przekręcam a tu nic się nie pojawia na desce żadna kontrolka więc myślę spróbuje go odpalić ale jedyne co działało to rozrusznik. ale w końcu go odpaliłem jak pokazały się kontrolki. 3 TEMAT: jak jadę do miasta około 80km/h to samochód na 5 biegu poniżej 2 tys obrotów strasznie szarpie. (Czy może jest to wada nastawnika pompy??) 4 TEMAT: od czasu do czasu jak jadę i chce sobie przyspieszyć to samochód w ogóle nie chce jechać tak jak by bez turbiny, czasami jest też tak ze do 3200 idzie wyśmienicie a potem jest takie spowolnienie i dalej obroty idą jak bez turbo.. Ale czasami są takie dni że przejadę około 300 km i bez zarzutów I przeraża mnie coś takiego ze na odcinku 5 km czasami sobie pojadę szybciej i samochód rozpędza się tylko do 150km/h i to są właśnie w/w obroty i ani kilometra więcej.
P.S Od poprzedniego użytkownika dowiedziałem się ze do pompy paliwowej był wstawiony opornik czy coś takiego ze dawało to 12 koni więcej, fajnie się zbierał przy włączonym przycisku ale coś już przestał działać..