świst, szum czym to może byc spowodane. pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
świst, szum czym to może byc spowodane. pomocy
witam mam problem z golfem 1.9 90km otóż mialem turbinę zacięta nie zarosła nagarem tylko zardzewiała ale wszystko wyczyściłem i poskładałem turbo chodzi ale mam problem bo przy przyspieszaniu przy 1700 1800 obr jak sie turbo załancza (na biegu jałowym tego nie ma) i jak mu jest trochę ciężko to słychac potwornie głośny szum (świst) czym to może byc spowodowane i gdy silnik osiągnie ok 2tys obrotów na tym szumie to wydaje mi sie że jest otempiony... proszę o pomoc
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
świst, szum czym to może byc spowodane. pomocy
Masz nieszczelność w dolocie, coś źle poskładałeś, sprawdź opaski zaciskowe wszystkie.
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
świst, szum czym to może byc spowodane. pomocy
Szukaj nieszczelności między turbo=>ic=>kol. ssącytus125 pisze:przy przyspieszaniu przy 1700 1800 obr jak sie turbo załancza (na biegu jałowym tego nie ma) i jak mu jest trochę ciężko to słychac potwornie głośny szum (świst) czym to może byc spowodowane i gdy silnik osiągnie ok 2tys obrotów na tym szumie to wydaje mi sie że jest otempiony
Dobrze pozakładałeś metalowe obejmy na wężach i ich łączeniach z rurami przy montowaniu turbosprężarki - wszystko dobrze oblookaj jeszcze raz


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 55 gości