Strona 1 z 1

lekkie szarpanie

: ndz lut 13, 2011 12:26
autor: HOLAK
1.9tdi 90km. od 1400 do 1800 lekkie szarpanie zarówno przy dodawaniu jak i odejmowaniu gazu. proszę o sugestie.

lekkie szarpanie

: ndz lut 13, 2011 12:48
autor: ensulent
Witam chcialbym sie podpiac pod temat. Mianowicie posiadam golfa IV 1.9.tdi 110 km ahf 98 rok 5d hatchback i mam pare pytan:

- gdy dojerzdzam do swiateł na biegu w zagresie 1500-930 obr/min (okolo) slysze takie delikatne szarpanie i dudnienie wczesniej tego nei zaobserwowalem

- w zakresie 1000-930 obr /min odczuwam bardzo nierowna prace silnika. czasem sie zdarzy ze jest ok ale zadko. jest odczuwalne zarowno na biegu jak i na luzie.

Czy wymienione obiawy to moze byc efekt padnietego sprzegla dwumasowego?? myslalem ze to moze poduszki ale raczej nie bo to by rzeslo silnikiem a tu ewidentnie silnik nie rowno pracuje.

aha i czy jest ktos w stanie powiedziec mi jaka srednice maja tuleje tylniej belki w moim golfie ?? bo sa 69 i 72 z tego co wyczytalem.

lekkie szarpanie

: pn lut 14, 2011 18:45
autor: HOLAK
fajnie że się podczepiłeś pod temat, tylko mamy inne samochody i inne problemy. zrób coś z tym.

lekkie szarpanie

: pn lut 14, 2011 19:13
autor: munior
HOLAK pisze:1.9tdi 90km. od 1400 do 1800 lekkie szarpanie zarówno przy dodawaniu jak i odejmowaniu gazu. proszę o sugestie.
Pierwszy podejrzany to nastawnik,zrób test z odpiętą wtyczką impulasatora w skrzyni ,to się upewnisz
ensulent pisze:gdy dojerzdzam do swiateł na biegu w zagresie 1500-930 obr/min (okolo) slysze takie delikatne szarpanie i dudnienie wczesniej tego nei zaobserwowalem

- w zakresie 1000-930 obr /min odczuwam bardzo nierowna prace silnika. czasem sie zdarzy ze jest ok ale zadko. jest odczuwalne zarowno na biegu jak i na luzie.

Czy wymienione obiawy to moze byc efekt padnietego sprzegla dwumasowego??
Raczej koła ,bo nie ma takich sprzęgieł :chytry: ale zgadłeś :hmm: ech zarazy te dwumasy ,padają jak muchy :grin: nie ma to jak sztywny niezniszczalny zamach :chytry:

lekkie szarpanie

: pn lut 14, 2011 21:18
autor: HOLAK
munior, dzięki, będę testował. dam znać.

lekkie szarpanie

: pt kwie 13, 2012 16:49
autor: Matek90
i co pomogło HOLAK???? bo ja mam ten sam problem i nie moge sie go pozbyć :/

lekkie szarpanie

: pt kwie 13, 2012 20:32
autor: malox
Miałem to samo. Nastawnik do czyszczenia. Powód - beznadziejne paliwo na stacjach. Zawsze dolewajcie mixolu albo rzepaku bo paliwo jest porażka..

lekkie szarpanie

: sob kwie 14, 2012 08:22
autor: Piasek
malox pisze:Zawsze dolewajcierzepaku bo paliwo jest porażka..
po tym to jest dopiero porażka.
malox pisze:Powód - beznadziejne paliwo na stacjach
Paliwo jest takie jakie wyjeżdża z Rafinerii... Jeżeli cysterny kolejowe którymi jest transportowane do hurtowni nie były czyszczone odkąd jeżdżą po torach (czyli nawet i 30 lat), jeżeli zbiorniki magazynowe w hurtowniach mają podobny staż bez czyszczenia to się później nei ma co dziwić co jest przywożone na stacje i co dalej tankowane do zbiorników pojazdów.
malox pisze:Nastawnik do czyszczenia
Pojazdy sprowadzane z "zachodu" też mają nastawniki do czyszczenia. Jakbyś go rozebrał to zobaczysz ze w środku są głównie opiłki metalu... z pompy.