Strona 1 z 1

słabiej ciągnie 3500 do 4200

: czw lut 10, 2011 23:41
autor: pmajchro
witam kolegów
mam pewien problem.
jakiś czas temu moje auto AFN TDI 1.9 (1997) otrzymało nowy program.
mój tuner wgrał na prawdę fajny program z w zasadzie stałym momentem ( około 300Nm) od 2000 do prawie 4000.
program był tak zrobiony, że gdzieś w okolicach 4000 obrotów silnik dostawał "drugie życie", taki kopniak - na prawdę fajne uczucie. po jakimś czasie ten efekt zanikł.zmieniłem filtr paliwa i uszczelniłem rurkę prowadzącą do komputera i odżył.
teraz znowu coś nie do końca fajnie...
Czy macie jakieś pomysł, co tu może być? Coś w programie się chrzani? Jak to sprawdzić? Vagiem? Może wymienię wężyki na podciśnienie... Czy mógłby ktoś opisać jak działa ten program w kompie? Czy coś tu można zrobić?
Mam pompę po regeneracji i turbo tak samo....
dzięki.

słabiej ciągnie 3500 do 4200

: czw lut 10, 2011 23:49
autor: bongo
pmajchro pisze: gdzieś w okolicach 4000 obrotów silnik dostawał "drugie życie"
Przy czterech tysiącach to wszystko już leci,pokaż wykres :bajer:

słabiej ciągnie 3500 do 4200

: sob lut 12, 2011 20:12
autor: bryszek9
kto jeździ TDi-kiem na takich obrotach :) to nie benzyna :)

słabiej ciągnie 3500 do 4200

: wt lut 15, 2011 20:40
autor: pmajchro
nie chodzi o to czy się na takich obrotach jeździ ( cały czas) ale czy dysponuje się danym potencjałem ...
wykres można znalezć:

http://www.evolutionmotorsport.pl/?type=projekty" onclick="window.open(this.href);return false;

szukajcie opisu: Volkswagen Golf 3 1.9 TDI AFN

Golf trafił do nas na modyfikacje oprogramowania. Po pierwszych pomiarach które zrozumieliśmy że mamy do czynienia z bardzo zdrowym okazem. 116.7 KM to wystarczająco potwierdziło.
Modyfikacja przerosła nasze najśmielsze oczekiwania 149.8 KM i 311Nm bez dymu :).


koledzy!
szukam kogoś kto by chciał rzeczowo mi wyświetlić jak działają te mapy, które się wgrywa do ECU . Na prawdę nie interesują mnie nic niewnoszące komentarze (bez cytatów) Jak jest z wydajnością pompy paliwowej?
kiedyś, w toyocie land cruiser 4200 cm3(wolnossący) z podobną pompą (rotacyjna) powstał problem z wydolnością pompy na wyższych obrotach po zainstalowaniu dodatkowego filtra paliwa (większy opór). czy pompa w AFN'ie też jest tak czuła na opory w filtrze paliwa(przytkany filtr)? czekam n podpowiedzi...
szacuneczek...

słabiej ciągnie 3500 do 4200

: wt lut 15, 2011 21:44
autor: italiano_83
pmajchro pisze:mój tuner wgrał na prawdę fajny program z w zasadzie stałym momentem ( około 300Nm) od 2000 do prawie 4000.
Heee 300Nm w zakresie 2000-4000 :bajer: Chciałbym zobaczyć ten wykres :chytry:
pmajchro pisze:Czy coś tu można zrobić?
Udać się do tunera który robił ten program, on robił, to on będzie wiedział najlepiej co jest nie tak :chytry:
Masz vag;a to zrób logi :bajer:

słabiej ciągnie 3500 do 4200

: ndz lut 20, 2011 18:30
autor: evolution
przyjedz do mnie to obadam:)

słabiej ciągnie 3500 do 4200

: ndz lut 20, 2011 19:29
autor: bongo
pmajchro,
pmajchro pisze:mój tuner wgrał na prawdę fajny program z w zasadzie stałym momentem ( około 300Nm) od 2000 do prawie 4000.
Gdzie ty tam widzisz moment przy 4 tysiącach?Przecież od 3 tysi zaczyna spadać :bajer:
Obrazek

słabiej ciągnie 3500 do 4200

: ndz lut 20, 2011 20:42
autor: Skulek
Chłopakowi się moc z momentem pomyliła :hmm: