Strona 1 z 1

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

: czw lut 03, 2011 21:16
autor: 123
Witam, dzisiaj podpiąłem sobie vaga bo auto od jakiegoś czasu słabo odpala na zimnym, kąt wtrysku według vag coma wynosi od 4-6, możliwe, że jest aż tak opóźniony? Nie jest to jakiś błąd pomiarowy? TDI timing nie pokazuje nic, bo za mała wartość..
tdi 1z

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

: czw lut 03, 2011 21:38
autor: italiano_83
Jeśli patrzyłeś w BS, to całkowicie możliwe skoro na wykresie nawet tego nie widać :bajer: Pozostaje korekcja kąta na pompie.

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

: czw lut 03, 2011 21:43
autor: Michał_1977
123, silnik musi być nagrzany do pomiaru kąta wtrysku.
Nagrzej silnik i wtedy sprawdź.Jeżeli nadal będzie nie halo,to popuść śruby mocujące pompę i pchnij ją w stronę silnika i skontroluj na VAG-u.Wartość ma się mieścić w przedziale 49-53 jednostek.Jeśli będzie trzeba to znów koryguj,aż do skutku :bigok:

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

: czw lut 03, 2011 21:49
autor: misiekk88
Rób jak koledzy radzą, ja parę dni temu przerabiałem to samo, teraz przy -12 stopni pali z pół obrotu :bigok:

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

: pt lut 04, 2011 10:46
autor: hoja
Panowie a czy jak mam kąt około 40-42 to może być przyczyną że źle auto odpala? czy jest aż tak znaczna różnica między tym odpowiednim 51 a tym co mam 40 ??

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

: pt lut 04, 2011 11:00
autor: damcio151
hoja pisze:Panowie a czy jak mam kąt około 40-42 to może być przyczyną że źle auto odpala? czy jest aż tak znaczna różnica między tym odpowiednim 51 a tym co mam 40 ??
nie

Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

: pt lut 04, 2011 18:37
autor: perki
a co oprocz map startowych moze byc przyczyna ze zle pali na cieplym silniku przy 0 stopniach ? kat wtrysku 120 wiec bardzo przyspieszony . Czy to on moze miec na to wplyw ?

Re: Bardzo opóźniony kąt wtrysku.

: pn lut 07, 2011 23:45
autor: gelek82
perki pisze:a co oprocz map startowych moze byc przyczyna ze zle pali na cieplym silniku przy 0 stopniach ? kat wtrysku 120 wiec bardzo przyspieszony . Czy to on moze miec na to wplyw ?
Dwa razy w ciągu kilku miesięcy regulowałem kąt.
Raz miał około 117 i kiepsko palił na ciepłym.
A niedawno miał w granicach 0 i palił źle na zimnym.
Po regulacji problem znika ;)


Dodam, że jeden magik proponował mi, że za kilka stówek może zająć się komputerem w samochodzie i usunie problem z paleniem na ciepłym.
Sprawdzał kąt przy mnie i nie powiedział, że jest zły, a wynosił 117.
Twierdził, że wszystkie vw, audi, seaty mają z tym problem po przebiegu 200 tys. i tylko nowe mapy startowe rozwiążą problem i że jest jednym z nielicznych w Polsce, którzy potrafią to naprawić.
Posłuchałem tego z przymrużeniem oka i wyregulowałem tylko kąt :jezor:
u kogo innego :grin: