1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Biel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 31, 2011 21:52

1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: Biel » wt lut 01, 2011 01:02

Witam poraz pierwszy na forum i prosze o pomoc!!!
Jak w temacie mam problem z moim seatem toledo II tdi 110KM ahf, mianowicie autko najczesciej jak juz sie dobrze zagrzeje czyli osiągnie 90 st. i jeszcze troche pojezdze to zaczyna szarpac przy ruszaniu np. ze światel. Drugi problem niekiedy, choc coraz czesciej, przy hamowaniu czuc i slychac nierówną prace silnika(jakby go dusiło, albo zalewalo), po puszczeniu hamulca,lub tez zatrzymaniu objaw znika. Ostatnio zaczęlo się to pojawiac tez z rana najczęściej przy duzej wilgotności powietrza. Trzeci problem to spadek mocy.
I jeszcze jedno, jak go zapalam po nocy niekiedy musze chwile pokręcic i jak zalapie to przez ok 5-7 sekund mam wrazenie jakby któryś cylinder slabo palil i towazyszy temu rzucanie silnikiem.
Proszę o porady co to może byc. Dodam jeszcze ze komputer nie ma żadnych błędów. Jeśli potrzeba to moge zrobic logi tylko proszę podac ktore?



Awatar użytkownika
pioottr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob lip 15, 2006 21:31
Lokalizacja: Podkarpackie

1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: pioottr » wt lut 01, 2011 11:04

Wymień filtr paliwa, sprawdź świece żarowe - może przez to kiepsko pali, filtr powietrza dawno zmieniany?



Biel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 31, 2011 21:52

Re: 1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: Biel » wt lut 01, 2011 18:54

Filtr paliwa wymieniony (mann), filtr powietrza okolo miesiąc temu(oryginał), jedna świeca spalona, ale czy miała by ona wpływ na szarpanie na ciepłym silniku? dodam tylko że mam drugi samochód z takim samym silnikiem, lecz jest on 90 konny, ale prawie wszystkie podzespoły mają takie same oznaczenia. Przepiąlem przeplywomierz i jest jakby bardziej dynamiczny natomiast w vagu w grupie 003 ten przepływomierz ma większą wartośc rzeczywistą niż żądaną a mój ma mniej więcej taką samą to który lepszy? Powiedz mi co mógłbym jeszcze przezucic? Co może miec wpływ na szarpanie? Może vaku pompa?



Awatar użytkownika
pioottr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob lip 15, 2006 21:31
Lokalizacja: Podkarpackie

1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: pioottr » śr lut 02, 2011 12:22

Może zrób logi statyczne i dynamiczne i rzuć do działu diagnostyka.



Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: katerpi » śr lut 02, 2011 13:24

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=140155" onclick="window.open(this.href);return false;



Biel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 31, 2011 21:52

Re: 1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: Biel » czw lut 03, 2011 02:27

Ok jutro sprawdze to co przysłał katerpi.
A moglibyście zerknąc na te logi, może z nich coś wyjdzie?
Ostatnio zmieniony czw lut 03, 2011 23:30 przez Biel, łącznie zmieniany 1 raz.



Biel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 31, 2011 21:52

Re: 1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: Biel » czw lut 03, 2011 20:10

Mam już normalne logi to jakbyście mogli zerknąc, bylbym wdzięczny i sorry za poprzednie.

Statyczne:

001
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33926.html" onclick="window.open(this.href);return false;

003
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33927.html" onclick="window.open(this.href);return false;

004
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33928.html" onclick="window.open(this.href);return false;

007
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33929.html" onclick="window.open(this.href);return false;

013
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33930.html" onclick="window.open(this.href);return false;

014
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33931.html" onclick="window.open(this.href);return false;

018
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33932.html" onclick="window.open(this.href);return false;

I dynamiczne na 4 biegu:

001
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33934.html" onclick="window.open(this.href);return false;

003 (tutaj ostatni log jest poprawny)
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33935.html" onclick="window.open(this.href);return false;

004
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33936.html" onclick="window.open(this.href);return false;

008
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33938.html" onclick="window.open(this.href);return false;

010
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33939.html" onclick="window.open(this.href);return false;

011
http://vaglog.rtnet.pl/Adam_Biel_33940.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Z góry dzięki.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: munior » pt lut 04, 2011 15:39

W logach nie widać niczego złego ,wg.mnie problem typowo mechaniczny ,stawiam na coś ze sprzęgłem lub dwumasem


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Biel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn sty 31, 2011 21:52

Re: 1.9 tdi 110KM ahf szarpie przy ruszaniu i przy hamowaniu

Post autor: Biel » śr lut 09, 2011 23:30

Witam. Chyba wiem już co boli mojego seata, lecz nie zabardzo wiem jak go wyleczyc, a mianowicie jak go rano odpalam i w momencie gdy zaczyna rzucac silnikiem, zauważyłem że w wężyku, który idzie od filtra do pompy jest więcej powietrza niż paliwa (aż się pieni) i normuje się gdy powietrza jest już mniej, lecz nie znika ono całkiem. Nawet po zgaszeniu widac dużą bańke powietrza.
Uprzedze wasze pytanie- filtr paliwa wymieniony (mann) zaworek zwrotny wymieniony (oryginał) przewody paliwowe od filtra do pompy wymienione (oryginał).
Gdzie szukac nieszczelności? I czy to powietrze może miec wpływ na szarpanie przy ruszaniu i nie równą prace silnika przy hamowaniu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości