Metalowe obraczki pod silnikiem
: pn sty 31, 2011 17:29
Witam
Ostatnio przejezdzajac przez próg zwalniajacy cos mi stuknelo.
Kilkaset metrow dalej przy jezdzie na obrotach powyzej 1500 slyszany byl metaliczny dzwiek, jakby tarcie metalu o metal.
Na luzie mocno slyszalny natomiast im wyzszy bieg i predkosc dzwiek zanikal.
Na wolnych obrotach standarodwa praca diesla. Nie traci mocy, wszytsko dziala ok biegi , sprzeglo itd.
Zaczalem od lokalizacji metalicznego dzwieku. Wiec sciagnalem oslone silnika od strony podwozia i zastala mnie niespodzianka.
Otoz znalazlem tam rozsypane, metalowe krazki (okolo 10). Wygladaja jak obraczki lub duze podkladki, srednica kazdego okolo 1,5cm lub jak oczka lancucha . Kazdy albo wygiety, pekniety albo rozerwany na pol.
Metaliczny dzwiek nadal pozosta niezlokalizowany
Czy ktos moze mi powiedziec z czym sa te metalowe obraczki oraz czy ma to zwiazek z metalicznym dzwiekiem.
No i przede wsztskim jak usunac usterke
Dzieki
Seat Altea 1.9Tdi 105KM, 2004r. 13000km
Ostatnio przejezdzajac przez próg zwalniajacy cos mi stuknelo.
Kilkaset metrow dalej przy jezdzie na obrotach powyzej 1500 slyszany byl metaliczny dzwiek, jakby tarcie metalu o metal.
Na luzie mocno slyszalny natomiast im wyzszy bieg i predkosc dzwiek zanikal.
Na wolnych obrotach standarodwa praca diesla. Nie traci mocy, wszytsko dziala ok biegi , sprzeglo itd.
Zaczalem od lokalizacji metalicznego dzwieku. Wiec sciagnalem oslone silnika od strony podwozia i zastala mnie niespodzianka.
Otoz znalazlem tam rozsypane, metalowe krazki (okolo 10). Wygladaja jak obraczki lub duze podkladki, srednica kazdego okolo 1,5cm lub jak oczka lancucha . Kazdy albo wygiety, pekniety albo rozerwany na pol.
Metaliczny dzwiek nadal pozosta niezlokalizowany
Czy ktos moze mi powiedziec z czym sa te metalowe obraczki oraz czy ma to zwiazek z metalicznym dzwiekiem.
No i przede wsztskim jak usunac usterke
Dzieki
Seat Altea 1.9Tdi 105KM, 2004r. 13000km