Problem w sterowaniu turbiną / silnik AGR. Proszę o pomoc
: śr sty 26, 2011 16:10
Witam
Mam problem z turbiną którego jak na razie nikt nie potrafi rozwiązać. Do niedawna turbina załączała się przy 2,5 tys. obrotów ( wyraźny pstryk przekaźnika i turbina zaczynała gwizdać , auto dostawało kopa ) , poniżej 2,5 tys. silnik pracował jak SDI. Od niedawna turbo rusza wraz z uruchomieniem silnika ( 900 obrotów i słychać wyraźny gwizd turbiny ) oraz nie posiada żadnego sterowania ( mogę odpiąć n75 , przepływkę , wężyki ) i nic się nie zmienia. Pojechałem do znajomego mechanika , podłączyliśmy komputer , nie wykrył żadnych błędów , ale powiedział że może problem jest z cięgłem od westgate, sprawdziliśmy (ręką ciężko było ruszyć ale delikatnie breszką chodzi i wyłącza turbinę ). Sprawdziliśmy szczelność wężyków i wszystko wygląda ok . Przeczytałem kilkanaście tematów ale nie spotkałem podobnego problemu , dodam że auto jeździ normalnie , nie ma spadków mocy , nie wpada w notlauf . Jeśli ktoś orientuje się co to może być to proszę o pomoc
Mam problem z turbiną którego jak na razie nikt nie potrafi rozwiązać. Do niedawna turbina załączała się przy 2,5 tys. obrotów ( wyraźny pstryk przekaźnika i turbina zaczynała gwizdać , auto dostawało kopa ) , poniżej 2,5 tys. silnik pracował jak SDI. Od niedawna turbo rusza wraz z uruchomieniem silnika ( 900 obrotów i słychać wyraźny gwizd turbiny ) oraz nie posiada żadnego sterowania ( mogę odpiąć n75 , przepływkę , wężyki ) i nic się nie zmienia. Pojechałem do znajomego mechanika , podłączyliśmy komputer , nie wykrył żadnych błędów , ale powiedział że może problem jest z cięgłem od westgate, sprawdziliśmy (ręką ciężko było ruszyć ale delikatnie breszką chodzi i wyłącza turbinę ). Sprawdziliśmy szczelność wężyków i wszystko wygląda ok . Przeczytałem kilkanaście tematów ale nie spotkałem podobnego problemu , dodam że auto jeździ normalnie , nie ma spadków mocy , nie wpada w notlauf . Jeśli ktoś orientuje się co to może być to proszę o pomoc