Strona 1 z 3
Glowica
: wt sty 25, 2011 23:41
autor: thumbs
Witam mam swojego golfera 1.6 TDic z oznaczeniem SB i za chcialo mi sie dolewac uszczelniaczy do paliwa i skonczylo sie to ze na pierwszym cilindrze mam 9 na reszczie jest ok 34. Pytanie brzmi czy glowice musze mien tylko i wylacznie od sb czy pasuje jakies inne ?? znjomy mi doradzil ze warto poszukac 2 glowicjy i z plantowac i przelozyc. a ta ktora wyjme tez oddac na plantowanie. myslicie ze to dobry pomysl ???
Glowica
: śr sty 26, 2011 00:00
autor: kret077744
byle na hydraulice była, od jr i 1v bedzie to samo, potem do niej wałek przełóż z półpanewkami. Czemu chcesz szukać innej głowicy ?? jak chcesz inna głowice to po co jeszcze chcesz swoją robic ??
zdejmij swoją i zawieź do sprawdzenia, bedziesz wiedział co masz. Kupisz inna i wcale nie musi być lepsza

Glowica
: śr sty 26, 2011 00:03
autor: arwam
thumbs, planujesz mocno podkręcić auto czy tylko zrobić żeby jeździło?
jeśli chcesz mocniej podkręcić to proponuję zakupić głowicę od silnika 1.9 D lub TD.
przy podnoszeniu mocy nie jest wskazane doprężanie silnika przez planowanie głowicy
Glowica
: śr sty 26, 2011 00:10
autor: Baryla
thumbs pisze:plantowac
plantować to można bombę w cs

Głowice się planuje.
Skąd wiesz że brak kompresji to wina głowicy?
Glowica
: śr sty 26, 2011 00:52
autor: twardy
Jakie uszczelniacze do paliwa

???? Jaki wpływ maja na kompresję ????
Glowica
: śr sty 26, 2011 01:01
autor: thumbs
ulepszacz a kontretnie to denaturat. dalem 10% sterzenie na caly bak. Sorki za blady w pierwszym poscie

Szukam drugiej i zrobie swoja potem w razie jakich kolwiek czy to uszczelka pod glowica czy inne sprawy w poł dnia i zrobione takie zabezpieczenie na przyszlosc czy raczej nie robic czegos takiego ???
Glowica
: śr sty 26, 2011 11:39
autor: Q_mac
To świetny dodatek... Wybuchowy wręcz

Glowica
: śr sty 26, 2011 14:03
autor: Orzeł_01
thumbs pisze:na pierwszym cilindrze mam 9 na reszczie jest ok 34.
Pewnie masz sypnięty zawór na pierwszym cylindrze, mógł się ukruszyć, albo skrzywić.
thumbs pisze:Szukam drugiej i zrobie swoja potem w razie jakich kolwiek czy to uszczelka pod glowica czy inne sprawy w poł dnia i zrobione takie zabezpieczenie na przyszlosc czy raczej nie robic czegos takiego ???
Jak się okaże że głowica jest popękana, ma wyklepane gniazda zaworowe itp. to naprawa będzie kosztowna x 2 = dużo kasy
Lepiej zanim kupisz następną głowicę, zdejmij tą którą masz aktualnie i zobacz co jest grane

Glowica
: sob sty 29, 2011 14:34
autor: thumbs
wielkie dzieki za pomoc i tak zobilem odpuscilem sobie....
Glowica
: wt lut 01, 2011 13:31
autor: thumbs
i zdjaolem swoja glowice i w 3 miejscach popenkana miedzy godziami srubki byle potem ktos kleil jednym slowem SZROT zawory po zapadane.

:(:(:(:(:(:(
Glowica
: wt lut 01, 2011 13:46
autor: BENITO
To szukaj głowicy od 1.9 D/TD jak mówił arwam. Pod to metalowa uszczelka i jedziesz z koksem.
Glowica
: wt lut 01, 2011 15:23
autor: thumbs
znalazlwm glowice od silnika 1.6 sb wiec wloze taka nie nastawialem sie na osiagi tylko na bez awaryjnosc tego auta. ile mozna kosztowac taka uszczelka do glowicy 1.6 i ile ona da w porownaniu do standardowej uszczelki ?>??
Glowica
: wt lut 01, 2011 15:52
autor: Orzeł_01
thumbs pisze:ile mozna kosztowac taka uszczelka do glowicy 1.6 i ile ona da w porownaniu do standardowej uszczelki ?>??
Jak się domyślam chodzi ci o metalową uszczelkę z 1.9D/TD - ostatnio zamawiałem z IC GOETZE i płaciłem 157zł. Uszczelka z 1.9 jest dużo wytrzymalsza bo jest metalowa, a w 1.6 jest parciana i jest bardzo słaba.
BENITO pisze:To szukaj głowicy od 1.9 D/TD
thumbs, koledzy dobrze Ci radzą, głowica z 1.9 ma większy potencjał i podobno jest wykonana z materiału mniej podatnego na pęknięcia. Ja właśnie poszedłem tą drogą i zakładam do mojego 1.6TD głowicę z AAZ - na razie leży na stole, już jest po portingu

Glowica
: wt lut 01, 2011 16:24
autor: arwam
thumbs, jedyna wada założenia głowicy od 1.9 do 1.6 to taka że przy mrozach silnik przez kilka sekund może lekko przebierać.