Cięknąca uszczelka pod pokrywą zaworów Golf II 1.6 TD
: ndz sty 23, 2011 19:45
Witam wszystkich i proszę o poradę.
Mam otóż taki problem.Wczoraj wstawiłem (po całotygodniowym nie spaniu i jego składaniu) silnik 1.6 TD o oznaczeniu SB badź JR bo jest z LDA na pompie i turbo Garretta T3.Silnik wyremontowałem od podstaw (pierścienie nominał panewki uszczelki czyszczenie itd.).Jednak po odpaleniu albo (właściwie przed) zaczął lecieć olej spod pokrywy nawet przy wlewaniu oleju myslałem że to może przez to że kupiłem uszczelkę korkową więc wsadziłem starą gumową z mojego starego silnika JP bo myślałem że pomoże ale jednak nie
.Po przejechaniu 3 km wyleciał 1 litr oleju więc mam silnik do umycia Karcherem.Panowie poradźcie czemu spowodowany może być taki właśnie wielki wyciek oleju, czy to może być zwichrowany dekiel czy coś innego bo w razie czego jutro mam zamiar wsadzić stary dekiel od mojego JP.Prosiłbym o szybkie porady bo już nie mam siły po całym tygodniu niespania przez ten silnik właśnie ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mam otóż taki problem.Wczoraj wstawiłem (po całotygodniowym nie spaniu i jego składaniu) silnik 1.6 TD o oznaczeniu SB badź JR bo jest z LDA na pompie i turbo Garretta T3.Silnik wyremontowałem od podstaw (pierścienie nominał panewki uszczelki czyszczenie itd.).Jednak po odpaleniu albo (właściwie przed) zaczął lecieć olej spod pokrywy nawet przy wlewaniu oleju myslałem że to może przez to że kupiłem uszczelkę korkową więc wsadziłem starą gumową z mojego starego silnika JP bo myślałem że pomoże ale jednak nie
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)