Buczy tylko przy około 1500 obr/min na biegach, brak mocy
: czw sty 20, 2011 21:11
Witam,
Jeżdżę Golfem III TDI, 1Z. Jest problem z brakiem mocy. Początkowo myślałem, że to sprzęgło, ale mechanik powiedział żebym się udał na diagnostykę bo sprzęgło jest w porządku. Wymienił mi dwa przewody przelewowe wtrysków. Po tym jak odebrałem samochód zauważyłem, że przy około 1500 obr/min na każdym biegu słychać "buczenie - niski dźwięk z pod maski" na biegu jałowym nie ma tego dźwięku. Poniżej tej wartości i powyżej nie ma "buczenia". Samochód tak jak przed wizytą u mechanika jak i po dalej cierpi na brak dynamiki, nie ma opcji żeby ruszyć z piskiem opon nawet na mokrej nawierzchni. Ruszaniu pod górę towarzysz efekt ślizgającego się sprzęgła, którego zużycie mechanik wykluczył. Turbina gdy auto jeździło dobrze była wyczuwalna (wciśnięcie w fotel) właśnie w okolicach 1500 obr/min. Teraz turbo nie jest odczuwalne, coś tam działa słabo, niby jest, ale jak by nie mogła.
Napisałem tutaj post dlatego, że nie znalazłem u innych użytkowników forum buczenia stricte przy danych obrotach.
Proszę o diagnozę co to za objaw to "buczenie" przy 1500 obr/min.
Pozdrawiam
Uwaga! Miałem problem z logowaniem na swoje pierwsze konto (spider972) chyba z winy przeglądarki albo mi się coś pochrzaniło z hasłem/emailem. Chcę używać pierwszego konta więc jak się tutaj pojawi coś od spider972 to będzie to równoznaczne z araneo. To tak dla jasności.
Jeżdżę Golfem III TDI, 1Z. Jest problem z brakiem mocy. Początkowo myślałem, że to sprzęgło, ale mechanik powiedział żebym się udał na diagnostykę bo sprzęgło jest w porządku. Wymienił mi dwa przewody przelewowe wtrysków. Po tym jak odebrałem samochód zauważyłem, że przy około 1500 obr/min na każdym biegu słychać "buczenie - niski dźwięk z pod maski" na biegu jałowym nie ma tego dźwięku. Poniżej tej wartości i powyżej nie ma "buczenia". Samochód tak jak przed wizytą u mechanika jak i po dalej cierpi na brak dynamiki, nie ma opcji żeby ruszyć z piskiem opon nawet na mokrej nawierzchni. Ruszaniu pod górę towarzysz efekt ślizgającego się sprzęgła, którego zużycie mechanik wykluczył. Turbina gdy auto jeździło dobrze była wyczuwalna (wciśnięcie w fotel) właśnie w okolicach 1500 obr/min. Teraz turbo nie jest odczuwalne, coś tam działa słabo, niby jest, ale jak by nie mogła.
Napisałem tutaj post dlatego, że nie znalazłem u innych użytkowników forum buczenia stricte przy danych obrotach.
Proszę o diagnozę co to za objaw to "buczenie" przy 1500 obr/min.
Pozdrawiam
Uwaga! Miałem problem z logowaniem na swoje pierwsze konto (spider972) chyba z winy przeglądarki albo mi się coś pochrzaniło z hasłem/emailem. Chcę używać pierwszego konta więc jak się tutaj pojawi coś od spider972 to będzie to równoznaczne z araneo. To tak dla jasności.