Strona 1 z 1

afn problem z znakami do rozrządu i ustawienie kąta wtrysku

: czw sty 20, 2011 17:34
autor: Martin99
Witam! koledzy mam problem golf III AFN zaczą gorzej odpalac więc auto pod kompa i myk wyszło że kąt wtrysku rozjechany i wynosi 255. auto rozgrzane do 92 stopni i nie dam rady ustawić kąta wtrysku (jest 255 a w miare odchylania pompą jak zaczynają być wartości jakies normalne typu 060 038 to silnikiem rzuca dymi i gaśnie) chce ustawić rozrząd tylko że mechanior który wymieniał dwumas na jednomas (jednomas w tym przypadku z ABFa) nie zaznaczył znaku na kole zamachowym czyli moge zablokować liniałem wałek rozrządu trzpieniem zablokować pompe ale nie mam znaku na wale i nie mam jak ustawić poprawnie rozrządu ani jak sprawdzić czy rozrząd przeskoczył. macie może jakieś pomysłu tudzieź rady jak ustawić poprawnie rozrząd?? albo jakieś inne teorie na temat dlaczego nie da sie wyregulować kąta wtrysku? dodam że czujnik n108 ma oporność 14ohm i na rozjechanym kącie wtrysku auto pracuje całkiem miękko tyle że odpala cięzko. dziekuje :pub:

afn problem z znakami do rozrządu i ustawienie kąta wtrysku

: czw sty 20, 2011 17:41
autor: kosmos5
na kole zamachowym masz znaki, jak zamach od benzyny to masz dwa znaki -0 stopni(górny punkt zwrotny) oraz znak na ustawienie pod uklad zaplonowy (benzyniaki) . ustawic na 0 , rozrząd na płytkę, pompe zablokowac , poskręcac i posprawdzc czy wszystko na swoim miejscu i dopiero ustawiac na pompie z vagiem i patrzec na wykres , tam jest dokladniej. powodzenia

afn problem z znakami do rozrządu i ustawienie kąta wtrysku

: czw sty 20, 2011 17:44
autor: Martin99
kosmos5, tylko że w tym sęk że obejrzałem przez otwór w skrzyni dokładnie chyba z 3 razy i ni ema znaków na kole zamachowym. zreszta mam w garażu drugie koło zamachowe z ABFa i na nim tez nie ma żadnych znaków :grrr:

afn problem z znakami do rozrządu i ustawienie kąta wtrysku

: czw sty 20, 2011 18:01
autor: Martin99
znalazłem znak na kole leżącym w garażu.to jest takie malutkie zero :bigok: . pozniej sprawdze jak u mnie i dam znać a tak skoro rozrząd będzi eustawiony prawidłowo to w czym szukać przyczyny?? jak poprawnie sprawdzić n108?