Strona 1 z 1

walek rozrzadu i popychacze, pytanie

: śr sty 19, 2011 22:37
autor: golfmaniac22
mam do was takie pytanie jakie sa objawy zurzytych popychaczy hydraulicznych i walka rozrzadu czy jak silnik sie nagrzeje to stukanie takie cykanie powinno by wieksze czy mniejsze?

walek rozrzadu i popychacze, pytanie

: śr sty 19, 2011 23:17
autor: kosmos5
większe, bo olej jest rzadszy, a w 1,9 wałki rozrządu sie nie zacierają wiec raczej same szklanki jesli chałasują, tak czy siak warto wymienic.

walek rozrzadu i popychacze, pytanie

: śr sty 19, 2011 23:24
autor: Szymon Jarosz
Jezeli chodzi o popychacze hydrauliczne to tak! cykanie, bedzie sie nasilalo wraz ze wzrostem temperatury silnika.Takie sa objawy ich zuzycia :pub:

Re: walek rozrzadu i popychacze, pytanie

: śr sty 19, 2011 23:33
autor: golfmaniac22
a u mnie jest tak ze rano slycha cstukanie takie nie jakies glosne mozna je tylko wychwycic wewnatrz auta ale jak sie zagrzeje to nieslyhac juz tego mam do was pytanie moze to byc dwumas ,ze stuka na imnu=ym a pozniej cichnie?bo to bardziej slychac po stronie skrzyni, a i dodam ze utko wpada w wibracje n 4 i 5 biegu w okolicach 1900 2000 obrotow

walek rozrzadu i popychacze, pytanie

: czw sty 20, 2011 01:51
autor: guziolek
Od dwumasu to raczej dostawałoby wibracji przy wchodzeniu na obroty poniżej 2000 i schodzeniu z nich. O tym żeby temperatura silnika na to wpływała to też nie słyszałem. Fachowcem nie jestem, więc może jeszcze ktoś to potwierdzi lub zaprzeczy, ale takie moje zdanie.

Re: walek rozrzadu i popychacze, pytanie

: czw sty 20, 2011 19:45
autor: golfmaniac22
guziolek pisze:Od dwumasu to raczej dostawałoby wibracji przy wchodzeniu na obroty poniżej 2000 i schodzeniu z nich. O tym żeby temperatura silnika na to wpływała to też nie słyszałem. Fachowcem nie jestem, więc może jeszcze ktoś to potwierdzi lub zaprzeczy, ale takie moje zdanie.
wlasnie wpada w wibraje czuc je wyraznie moze sie pomylilem ze od 1900 mysle ze takod 1600 jak wdepne gaz do dechy to czuc wibracje

Re: walek rozrzadu i popychacze, pytanie

: czw sty 20, 2011 19:51
autor: golfmaniac22
golfmaniac22 pisze:
guziolek pisze:Od dwumasu to raczej dostawałoby wibracji przy wchodzeniu na obroty poniżej 2000 i schodzeniu z nich. O tym żeby temperatura silnika na to wpływała to też nie słyszałem. Fachowcem nie jestem, więc może jeszcze ktoś to potwierdzi lub zaprzeczy, ale takie moje zdanie.
wlasnie wpada w wibraje czuc je wyraznie moze sie pomylilem ze od 1900 mysle ze takod 1600 jak wdepne gaz do dechy to czuc wibracje
a i czy ktos moze sie wypowie odnosnie walka rozrzadu czy tez by stukal,caly czas czy by cichlo po nagrzaniu silnika