Strona 1 z 1
[mk1] wydech
: pn sty 17, 2011 14:26
autor: Mateusz90
W mk1 są dwa tłumiki jeden pod podłoga drugi na końcu.
Głośniej będzie pracować auto jak usunę ten tłumik pod podłoga i wstawię zwykłą rurkę zamiast niego?czy po tylu latach on już praktycznie i tak nic nie ma do rzeczy?
Chcę go usunąć bo jest najniższym punktem u mnie i nieraz szuram nim.
A jak to się ma do przeglądów przejdzie normalnie?w podłodze nie ma wyprofilowania na niego i zresztą oni tam chyba nie wiedza ile powinno być tłumików w tak starym samochodzie
[mk1] wydech
: pn sty 17, 2011 16:58
autor: Michał_1977
Tnij i dawaj rurę.
Nie będzie ani głośniej,ani problemów z przeglądem
[mk1] wydech
: pn sty 17, 2011 21:18
autor: arwam
Michał_1977, nie wiem czy zauważyłeś ale kolega ma D a nie TD
jeśli ma wolnossący to raczej nie wysiedzisz w środku a i policja też bedzie często zatrzymywać do kontroli i równie często kierować na dodatkowe badania techniczne.
jeśli ma silnik TD to jak najbardziej zakładać samą rurką i śmigać.
głośno będzie tylko w momencie kiedy otworzy się WG.
ewentualnie pozbądź się środkowego jeśli masz D ale końcowy lepiej zostaw
[mk1] wydech
: pn sty 17, 2011 21:33
autor: Michał_1977
arwam pisze:Michał_1977, nie wiem czy zauważyłeś ale kolega ma D a nie TD
arwam,nie wiem czy wiesz,ale w mojej stajni stoi jeszcze wolnossący klekot bez tego tłumika i jest cicho
[mk1] wydech
: pn sty 17, 2011 22:22
autor: Mateusz90
OK dzięki
środkowy tłumik wyleci nie byłem właśnie pewny jak to z przeglądem i hałasem będzie a ze w td nie ma prawie różnicy to mi wiadomo
[mk1] wydech
: pn sty 17, 2011 23:58
autor: Ł-u-k-a-s-z
sorki panowie ze przysmiece ale temacik taki ogólny ,nie wiecie może gdzie dorwac rurke co idzie od kolektora(łączona na takie klamry[]) do mk1, bo mam od mk2 ale nie pasuje ,a z tego co sie dowiedziałem to jest towae deficytowy, i jest mały problem z montażem
[mk1] wydech
: wt sty 18, 2011 00:42
autor: twromek
do tematu: jaki kształt ma taki seryjny tłumik w środku?
PROXII, ja kupiłem do jedynki 1,6D w mojej okolicy u kolesia co ma wulkanizacje i robi wydechy, koszt to jakoś 65 zł.Masz JRa w jedynce, a downpipe seryjne z dwójki?
[mk1] wydech
: wt sty 18, 2011 01:25
autor: Mateusz90
PROXII pisze:sorki panowie ze przysmiece ale temacik taki ogólny ,nie wiecie może gdzie dorwac rurke co idzie od kolektora(łączona na takie klamry[]) do mk1, bo mam od mk2 ale nie pasuje ,a z tego co sie dowiedziałem to jest towae deficytowy, i jest mały problem z montażem
heh nie wiem gdzie to dostać może gdzieś na szrocie?albo napisz w dziale giełda
też mam z tym problem bo właśnie jak zahaczyłem tym tłumikiem który wytnę
pękła mi ta rurka przy tych klamrach co go dociskają do kolektora i jest nieszczelność będę musiał dać to do pospawania przy okazji wspawam rurę zamiast tego tłumika.
[mk1] wydech
: wt sty 18, 2011 08:10
autor: Michał_1977
PROXII, trochę się dziwię,że masz jeszcze pipę...
Ja to już dawno wywaliłem,bo w tym miejscu jest bardzo duże przewężenie i silnik się dławi.Od turbiny wyprowadzasz kolanko,a później plecionką lecisz w dół i łączysz ją z samą rurą
[mk1] wydech
: wt sty 18, 2011 08:56
autor: Ł-u-k-a-s-z
twromek pisze:Masz JRa w jedynce, a downpipe seryjne z dwójki?
tak
Michał_1977 pisze:PROXII, trochę się dziwię,że masz jeszcze pipę...
no niestety z kasa krucho , spawarke mysle dopiero w wakacje kupic,a umnie na wiosce niema konkretnych ludzi do takiej roboty
wczoraj znalazłem takie cuś
http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewt ... =30&t=6554" onclick="window.open(this.href);return false; ,dodam ze to jest towar bardzo trudny do dostania
[mk1] wydech
: wt sty 18, 2011 09:07
autor: Ł-u-k-a-s-z
link w 6 poscie bo coś nie che mi samo kopiowac