Golf MK3 TDI nie odpala - problem z n108
: sob sty 15, 2011 09:06
Witam wszystkich
Mam problem z moim Golfikiem MK3 1.9 TDI silnik AHU.
Samochod od pewnego czasu ciezko odpalal, az w koncu padl calkowicie. Duzo sie z nim bawilem i ostatnio wymienilem: Filtr paliwa i powietrza, czujnik temperatury, swiece zarowe, kolko napedzajace pasek rozrzadu. Ustawialem rozrzad. Na Vag-u wyskakiwal blad zaworu N108. przejzalem cala instalacje - wydaje sie OK. W koncu poprowadzilem nowy przewod do tego zaworu i przecialem stary. Blad zniknal ale dalej nie odpalal. Sprobowalem bez niego i wreszcie zapalil. Niestety zero mocy i gasnie przy probie ruszenia. wiec moge go odpalic bez N108 i gdy przy odpalonym podlaczam go spowrotemmoc powraca i jezdzi slicznie. Przyspieszenie super itd ale gasnie gdy gwaltownie odejme gaz i zabawa zaczyna sie na nowo.
Ma ktos jakies sugestie co sie dzieje?? HELP!!!
Przydal by sie opis do polskiego Vagaaby dolkadnie sprawdzic kat wtrysku. Bo w jednym z blokow jest jesli dobrze pamietam "Wyprzedzenie wtrysku wartosc zadana" = 145, a Wartosc rzeczywista = 165. Nijak sie to nie zgadza z innymi postami na innych forach (wszedzie mowia ze powinno byc koklo 50-60).
I jeszcze jedno. Jak luzuje pompe (4 sroby - dwie od strony kola jedna od drugiej strony i jedna pod przewodami paliwowymi) to i tak nie chce drgnac bo przewody paliwowe metalowe trzymaja ja mocno. Jak ja ruszyc w jedna czy druga strone?
Mam problem z moim Golfikiem MK3 1.9 TDI silnik AHU.
Samochod od pewnego czasu ciezko odpalal, az w koncu padl calkowicie. Duzo sie z nim bawilem i ostatnio wymienilem: Filtr paliwa i powietrza, czujnik temperatury, swiece zarowe, kolko napedzajace pasek rozrzadu. Ustawialem rozrzad. Na Vag-u wyskakiwal blad zaworu N108. przejzalem cala instalacje - wydaje sie OK. W koncu poprowadzilem nowy przewod do tego zaworu i przecialem stary. Blad zniknal ale dalej nie odpalal. Sprobowalem bez niego i wreszcie zapalil. Niestety zero mocy i gasnie przy probie ruszenia. wiec moge go odpalic bez N108 i gdy przy odpalonym podlaczam go spowrotemmoc powraca i jezdzi slicznie. Przyspieszenie super itd ale gasnie gdy gwaltownie odejme gaz i zabawa zaczyna sie na nowo.
Ma ktos jakies sugestie co sie dzieje?? HELP!!!
Przydal by sie opis do polskiego Vagaaby dolkadnie sprawdzic kat wtrysku. Bo w jednym z blokow jest jesli dobrze pamietam "Wyprzedzenie wtrysku wartosc zadana" = 145, a Wartosc rzeczywista = 165. Nijak sie to nie zgadza z innymi postami na innych forach (wszedzie mowia ze powinno byc koklo 50-60).
I jeszcze jedno. Jak luzuje pompe (4 sroby - dwie od strony kola jedna od drugiej strony i jedna pod przewodami paliwowymi) to i tak nie chce drgnac bo przewody paliwowe metalowe trzymaja ja mocno. Jak ja ruszyc w jedna czy druga strone?