Strona 1 z 4
duszenie silnika 1.9td
: sob sty 08, 2011 19:12
autor: ksiadzt
Witam .Problem polega na tym że po wdepnięciu pedała gazu w podłoge na postoju np auto zaczyna przebierac ,dusic sie całą budą telepie i tak przez jakąś chwile silnik 1.9td AAZ z troszkę pokręconą pompą (goov mod,timing mod,i bost bin)
Nie wiem ,może wtryski za słabe ?
duszenie silnika 1.9td
: sob sty 08, 2011 20:03
autor: Q_mac
Sprawdź filtr paliwa na początek
duszenie silnika 1.9td
: sob sty 08, 2011 20:21
autor: jaro789
aaz
sprawdź koło pasowe na wale
to częsta przypadłość w td
jeżeli się giba to gaś silnik i od razu rób
bo jak sie urwie koło to silnik będzie na złom
duszenie silnika 1.9td
: sob sty 08, 2011 20:26
autor: ksiadzt
filtr jest nowy a koło pasowe ok
Re: duszenie silnika 1.9td
: sob sty 08, 2011 20:52
autor: snabollskrieg
mam podobny problem, u mnie przy ok 2 tys auto przestaje czasem ciągnąć, potem znowu zaczyna, takie falowanie, jakby zawiewało wiatrem od przodu. Nie ma ktoś manuala do wymiany filtra, da rade to spokojnie zrobić samemu? Nie miałem jeszcze przyjemności się tym bawić, mechanik ze mnie zerżnie, a nie chciałbym niczego spierniczyć
duszenie silnika 1.9td
: sob sty 08, 2011 20:58
autor: ksiadzt
ale moje auto nie przestaje ciągnąc poprostu na postoju jak dostanie bardzo wysokie obroty
wczesniej jak sprzęgło nie wyrabiało i w pewnym momencie był skok obrotów w góre jak sie slizgło to wtedy też dostawał drgawek
duszenie silnika 1.9td
: pn sty 10, 2011 23:39
autor: arwam
opisz trochę lepiej o co Ci chodzi przy jakich obrotach, kolor dymu, czy jest to zależne od doładowania i czy w momencie kiedy te drgawki występują czy jakąkolwiek poprawę przynosi wyciągnięcie przyspieszacza
duszenie silnika 1.9td
: pn sty 10, 2011 23:58
autor: ksiadzt
hmmm obrotach gdzieś tak 4 tyś, kolor dymu raczej normalny, tylko jest go sporo więcej .Od doładowania raczej zależne nie jest a wyciągnięcie przyspieszacza raczej nic nie da .
Pierwszy raz jak tak miał to było po modach pompy ale nie przy normalnej spokojnej jezdzie. Gdy pompa była zmodzona, sprzęgło zaczynało nie wyrabiac czyli przy ruszaniu 1 but 2 i gdy nie zdążyłem w pore dac 3 albo jeszcze wczesniej 2 to sprzęgło sie slizgło, obroty poszły własnie w okolice 4 tyś zaczął sie dusic i przebierac za mną kłęby dymu i tak jakąś dłuższą chwilę może minute dwie nie zależnie czy dodam gazu czy puszczę sie dusi
Ostatnio np depłem nic depłem znów nic i za trzecim czy czwartym razem znów dostał padaczki :/
Rzuciłem troszkę więcej światła na sprawe ?:)
duszenie silnika 1.9td
: pn sty 10, 2011 23:59
autor: ksiadzt
jest opcja może żeby wtryski były zatkane ?
duszenie silnika 1.9td
: wt sty 11, 2011 01:28
autor: arwam
ksiadzt pisze:wyciągnięcie przyspieszacza raczej nic nie da .
raczej czy nic nie daje.
wtedy poprawia się choć trochęczy absolutnie bez zmian?
ksiadzt pisze:jest opcja może żeby wtryski były zatkane ?
nie bo wtedy w ogóle byś go nie odpalił
duszenie silnika 1.9td
: wt sty 11, 2011 18:13
autor: ksiadzt
przyspieszacz jest automatyczny i od jakiegoś czasu nie działa i ręcznie wyciągłem go jak były te mrozy i nic to samo tera mam popuszczony żeby nie smigał na takich wysokich obr jak nie ma mrozu
duszenie silnika 1.9td
: wt sty 11, 2011 21:03
autor: arwam
ksiadzt, czyli nie masz tego cięgienka rozruchu zimnego silnika po lewej stronie kierownicy?
bo skłaniam się ku temu że albo Ci pada pompka zasilająca w pompie wtryskowej albo zaworek ciśnienia wewnętrznego w pompie
duszenie silnika 1.9td
: wt sty 11, 2011 21:03
autor: arwam
ksiadzt, czyli nie masz tego cięgienka rozruchu zimnego silnika po lewej stronie kierownicy?
bo skłaniam się ku temu że albo Ci pada pompka zasilająca w pompie wtryskowej albo zaworek ciśnienia wewnętrznego w pompie
duszenie silnika 1.9td
: wt sty 11, 2011 21:04
autor: arwam
ksiadzt, czyli nie masz tego cięgienka rozruchu zimnego silnika po lewej stronie kierownicy?
bo skłaniam się ku temu że albo Ci pada pompka zasilająca w pompie wtryskowej albo zaworek ciśnienia wewnętrznego w pompie