Strona 1 z 1
					
				Pompa M-TDI przerobka
				: pt sty 07, 2011 23:18
				autor: spawacz
				Witam, pilne poszukuje kogos z podkarpacia kto przerobi mi pompe z TD na M-TDI , posiadam pompe AFN + pompa SB. Wiem co trzba przerobic ale nie chce czegos zpier... bo jeszcze tak gleboko nie dlubalem w tych pompach.
			 
			
					
				Pompa M-TDI przerobka
				: sob sty 08, 2011 09:54
				autor: KrystO
				Nie wiem na 100% ale wydaje mi się że pompa z SB ma mniejsze odsadzenie koła pasowego od takiej w silniku 1.9.
  
  
 
			
					
				Pompa M-TDI przerobka
				: sob sty 08, 2011 10:07
				autor: spawacz
				Wygladalo by ze masz racje, ale to nie problem dotoczyc dystans. Chyba bede sobie musial jednak te pompy sam zrobic  bo nawet za kase nikt nie chce... 

 
			
					
				Re: Pompa M-TDI przerobka
				: sob sty 08, 2011 10:28
				autor: KrystO
				spawacz pisze: ale to nie problem dotoczyc dystans
No tak, tylko że wałek też jest krótszy.
 
			
					
				Re: Pompa M-TDI przerobka
				: sob sty 08, 2011 11:29
				autor: tower
				Krótszy i cienki. Przydałby sie 20mm, ale w ten korpus juz nie wejdzie. Jak 20mm to i mocniejszy krzyżak itd. Co prawda w niejednym wozie na 10mm tłoczku jeżdzą wałki 17mm, ale nikt nie da na to gwarancji. Ja na Twoim miejscu sprzedałbym obie pompy póki są w jednym kawałku (lub przynajmniej tą z AFN, bo graty z SB mogą się jeszcze przydać) i kupił coś z listy sprawdzonych mechanicznych pomp, które obsłużą bezpośredni wtrysk bez dodatkowych modyfikacji. Przykładowa lista zapożyczona  z innego wątku:
-0 460 414 059 Fiat Croma Mk1 1.9 i 2.5 (do 1990)
-0 460 414 129 Fiat Ducato 2.5 Tdi
-0 460 414 099 Land Rover Discovery MK2 2.5 TDI (1998-2004r)
-0 460 424 138 Volkswagen LT 2.8 TDI (1999-2002r)
-0 460 424 124 Iveco Daily 2.8 TD.
Niewykluczone też inne pompy najlepiej prawoobrotowe, mające w numerze na szóstej pozycji cyfry od 0 do 2, jednak może przy nich być trochę dłubania.
			 
			
					
				Pompa M-TDI przerobka
				: sob sty 08, 2011 13:47
				autor: vision
				KrystO pisze:Nie wiem na 100% ale wydaje mi się że pompa z SB ma mniejsze odsadzenie koła pasowego od takiej w silniku 1.9.
spawacz pisze:Wygladalo by ze masz racje, ale to nie problem dotoczyc dystans.
nic nie dotaczasz koło, ma być z sb a nie od AAZ bo są różne osadzeniem 
spawacz pisze: Chyba bede sobie musial jednak te pompy sam zrobic bo nawet za kase nikt nie chce... 

 
spawacz pisze:Witam, pilne poszukuje kogos z podkarpacia kto przerobi mi pompe z TD na M-TDI
widać nikogo nie ma w tej okolicy
 
			
					
				Pompa M-TDI przerobka
				: sob sty 08, 2011 23:36
				autor: spawacz
				Dalem sam sobie rade.Nie na to jak liczyc na siebie, wszyscy robia wielkie szum ze pompiarza trzeba a to taka prostacka konstrukcja , nie sciagalem nidgy glowicy dzwigienki dawki ale i to sie okazalo proste. Teraz juz wiem ze nie jest to zadna filozofia. A szkoda ze na forum nie chceli podpowiedziec moze pewneych rzeczy nie wiedzieli...
			 
			
					
				Pompa M-TDI przerobka
				: ndz sty 09, 2011 21:04
				autor: arwam
				spawacz pisze:Teraz juz wiem ze nie jest to zadna filozofia. A szkoda ze na forum nie chceli podpowiedziec moze pewneych rzeczy nie wiedzieli...
 przy dobrze przerobionym dozowniku  auto na pół-sprzęgle bez dodawania gazu ma ruszyć na wolnych obrotach i obroty nie powinny kucać tak że auto ledwo nie zgaśnie