Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.
: pt sty 07, 2011 21:18
Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary.ero pisze:Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
A szukałeś w ogóle?ero pisze:Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy
tower pisze:Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary.ero pisze:Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
W moim AAZ było 23-24 bary i podobnie zanim porządnie nie ustawiłem kąta wtrysku na zegar i wymieniłem świeczki. Od tamtej pory tak ładnie mi zaczął chodzić że aż klin ściął na wale Pierwszy raz widziałem wtedy na tym silniku 5k obr/min.U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
Świeczki sprawdzone grzeją wszystkie.tower pisze:W moim AAZ było 23-24 bary i podobnie zanim porządnie nie ustawiłem kąta wtrysku na zegar i wymieniłem świeczki. Od tamtej pory tak ładnie mi zaczął chodzić że aż klin ściął na wale Pierwszy raz widziałem wtedy na tym silniku 5k obr/min.U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
czyli że mało ? 90km , 200nm ma 1zBaryla pisze:od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił Nie rozumiem tego silnika, na kącie wtrysku ~0,88, obrócony pin i ciśnienie doładowania na 1.3bar w porywach 1,5 wypluł na hamowni 92 konie i 150 momentu.
Dlatego napisałem wcześniejBaryla pisze:od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił
Jak są sprawne wtryski i świece,to będzie paliłMichał_1977 pisze: jak będzie po 25,to też będzie śmigał
jak na JR z taką kompresję to aż za dużo, seria wypluła 76km na 129nmtwardy pisze:czyli że mało ? 90km , 200nm ma 1z