Strona 1 z 1

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: pt sty 07, 2011 21:18
autor: ero
Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: pt sty 07, 2011 21:28
autor: tower
ero pisze:Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary.

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: pt sty 07, 2011 21:33
autor: Michał_1977
ero pisze:Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy
A szukałeś w ogóle? :chytry:
Przecież takich tematów jest do czorta...
34bary jest ekstra,ale jak będzie po 25,to też będzie śmigał.Nie może być większej rozbieżności między baniakami niż 5bar :bajer:

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: pt sty 07, 2011 21:37
autor: ero
tower pisze:
ero pisze:Witam. Nieznalazłem nigdzie tematu dotyczacej mojej sprawy. Golf MK 2 1.6 TD 89r. Jakie prawidłowe cisnienie powinno być w cylindrach ? Pozdrawiam i z góry dziękuje
Fabryczne 34 bary, dolne granicze 26. Dopuszczalna róznica cisnień 4 bary.

U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: pt sty 07, 2011 21:46
autor: tower
U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
W moim AAZ było 23-24 bary i podobnie zanim porządnie nie ustawiłem kąta wtrysku na zegar i wymieniłem świeczki. Od tamtej pory tak ładnie mi zaczął chodzić że aż klin ściął na wale :helm: Pierwszy raz widziałem wtedy na tym silniku 5k obr/min.

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: pt sty 07, 2011 21:58
autor: twardy
U mnie było okolo 22 bary odpalanie na zimnym tragedia , zrobiłem szwecki remont i odpala OK :okej:

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: pt sty 07, 2011 22:58
autor: Baryla
od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił :) Nie rozumiem tego silnika, na kącie wtrysku ~0,88, obrócony pin i ciśnienie doładowania na 1.3bar w porywach 1,5 wypluł na hamowni 92 konie i 150 momentu.

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: sob sty 08, 2011 00:26
autor: ero
to Radzicie koledzy aby wyregulować kąt wtrysku ?

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: sob sty 08, 2011 00:27
autor: ero
tower pisze:
U mnie jest poniżej granicznej ;/. 24 bary ... Mam nadzieje że jest to dobra diagnoza slabego cisnienia ... bo juz mam dosc ... Odpalanie po nocy to koszmar ... Trzeba albo na zaciąg albo 5-6 razy krecic zeby odpalil ... I jak juz go odpale to juz pozniej chodzi normalnie bez problemu. Gdy jest troche cieplej to odpalanie jest troche zlzejsze ale to nie jest to samo ... Dodam że pompa byla u mechanika i przeczyscil ja i mowil ze jeszcze powinna pochodzic bo daje odpowiednie cisnienie .. filtr paliwa wymieniony i przewody ... I dalej jest to samo ...
W moim AAZ było 23-24 bary i podobnie zanim porządnie nie ustawiłem kąta wtrysku na zegar i wymieniłem świeczki. Od tamtej pory tak ładnie mi zaczął chodzić że aż klin ściął na wale :helm: Pierwszy raz widziałem wtedy na tym silniku 5k obr/min.
Świeczki sprawdzone grzeją wszystkie.


Problem jest z porannym rozruchem. Bo gdy samochod juz odpale juz pozniej nie ma takiego problemu. Odpala od kopa.

Re: Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: sob sty 08, 2011 02:00
autor: twardy
Baryla pisze:od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił :) Nie rozumiem tego silnika, na kącie wtrysku ~0,88, obrócony pin i ciśnienie doładowania na 1.3bar w porywach 1,5 wypluł na hamowni 92 konie i 150 momentu.
czyli że mało ? 90km , 200nm ma 1z :crazy:

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: sob sty 08, 2011 08:57
autor: Michał_1977
Baryla pisze:od 21 do 26 ciśnienie i przy -19 pokręcił z 5 sek i zapalił
Dlatego napisałem wcześniej
Michał_1977 pisze: jak będzie po 25,to też będzie śmigał
Jak są sprawne wtryski i świece,to będzie palił :bigok:

Prawidłowe ciśnienie w cylindrach.

: sob sty 08, 2011 09:57
autor: Baryla
twardy pisze:czyli że mało ? 90km , 200nm ma 1z :crazy:
jak na JR z taką kompresję to aż za dużo, seria wypluła 76km na 129nm