Strona 1 z 1

Pedał gazu - Passat B5

: wt sty 04, 2011 23:11
autor: gooffer
Witam
Chciałbym się dowiedzieć, jak głęboko (ile cm mniej więcej nizej) macie w swoich autkach pedał gazu - szczególnie Passat B5 TDI. Mój pedał jest ponad połowę wciśnięty do środka, przez co ma mały skok.

chciałbym się dowiedzieć ile powinien (mniej wiecej w cm) wynosić skok pedału do samej podłogi?

Pedał gazu - Passat B5

: wt sty 04, 2011 23:51
autor: kiss
mierząc tak jak na rys. jest to ok. 8cm

Obrazek

Pedał gazu - Passat B5

: czw sty 09, 2014 21:56
autor: gooffer
Witam.
Jestem zmuszony odgrzać temat. Bardzo proszę o zmierzenie u kilku kolegów w autach ile wynoci skok pedału gazu - zaznaczyłem na foto dokładne miejsce gdzie zmierzyć - DOTYCZY TYLKO TAKIEGO PEDAŁU JAK PONIŻEJ NA FOTO.

Z góry serdeczne dzieki

Obrazek

Pedał gazu - Passat B5

: czw sty 09, 2014 22:37
autor: krzycho85
gooffer, Ja mam paska B5 98r i pedał taki jak na foto. Skok w miejscu, w którym zaznaczyłeś wynosi u mnie 20mm.

Pedał gazu - Passat B5

: czw sty 09, 2014 22:55
autor: kasztanek
Jak podejrzewam istnieje podejrzenie, że maksymalne wciśnięcie pedału nie powoduje maksymalnego wychylenia potencjometru - w VAGu bodajże w grupie 0 na którejś pozycji widać wciśnięcie pedału, wartość ma się zmieniać od 0 do 255.

Re: Pedał gazu - Passat B5

: ndz sty 12, 2014 10:34
autor: gooffer
kasztanek pisze:Jak podejrzewam istnieje podejrzenie, że maksymalne wciśnięcie pedału nie powoduje maksymalnego wychylenia potencjometru - w VAGu bodajże w grupie 0 na którejś pozycji widać wciśnięcie pedału, wartość ma się zmieniać od 0 do 255.

Dokładnie. Auto jest za słabe jak na 110 km. Dopiero jak wcisne gaz do oporu to "jakoś" przyspiesza

Pedał gazu - Passat B5

: ndz sty 12, 2014 11:16
autor: munior
gooffer pisze: kasztanek napisał(a):Jak podejrzewam istnieje podejrzenie, że maksymalne wciśnięcie pedału nie powoduje maksymalnego wychylenia potencjometru - w VAGu bodajże w grupie 0 na którejś pozycji widać wciśnięcie pedału, wartość ma się zmieniać od 0 do 255.




Dokładnie. Auto jest za słabe jak na 110 km. Dopiero jak wcisne gaz do oporu to "jakoś" przyspiesza
Mierzenie skoku pedału gazu ,to poroniony pomysł :panna: tylko i wyłacznie sprawdzenie na vagu ,czy pedał gazu ma pełen zakres od 0 do 255 ma sens ...i szczerze wątpię żeby nie miał tego zakresu ,a tym bardziej , żeby to pedał gazu , był przyczyną :hmm: Logi dynamiczne 003 i 011 , przepływki i doładowania zrób...dowiesz się z tego więcej ,niż z porównywania odległosci podału gazu od podłogi :chytry: 110 tka ,to taka upierdliwa jednostka ,z racji posiadania turbiny ze zmienną geometrią ,i to jest jej największa bolączka :grin:

Re: Pedał gazu - Passat B5

: ndz sty 12, 2014 17:52
autor: gooffer
munior pisze:
gooffer pisze: kasztanek napisał(a):Jak podejrzewam istnieje podejrzenie, że maksymalne wciśnięcie pedału nie powoduje maksymalnego wychylenia potencjometru - w VAGu bodajże w grupie 0 na którejś pozycji widać wciśnięcie pedału, wartość ma się zmieniać od 0 do 255.




Dokładnie. Auto jest za słabe jak na 110 km. Dopiero jak wcisne gaz do oporu to "jakoś" przyspiesza
Mierzenie skoku pedału gazu ,to poroniony pomysł :panna: tylko i wyłacznie sprawdzenie na vagu ,czy pedał gazu ma pełen zakres od 0 do 255 ma sens ...i szczerze wątpię żeby nie miał tego zakresu ,a tym bardziej , żeby to pedał gazu , był przyczyną :hmm: Logi dynamiczne 003 i 011 , przepływki i doładowania zrób...dowiesz się z tego więcej ,niż z porównywania odległosci podału gazu od podłogi :chytry: 110 tka ,to taka upierdliwa jednostka ,z racji posiadania turbiny ze zmienną geometrią ,i to jest jej największa bolączka :grin:

Logi wyszły ok, turbo działa poprawnie (czyszczona geometria, nowe wężyki, zaworek N75, gruszka), przepływka sprawdzona. Po prostu wygląda tak, że pedał gazu ma za małe wychylenie. Dla eksperymentu podciąłem wykładzine w miejscu, gdzie dotyka pedał po jego wciśnięciu. Wchodzi teraz ok. 1,5 cm więcej i auto jest wyraźnie mocniejsze na wyższych obrotach. VAGiem mierzyłem wychylenie pedału gdy jeszcze dotykał normalnie podłogi i wychodziło 100. Podejrzewam, że ktoś przykręcił pedał na krućcu przy potencjometrze. Auto było samochodem firmowym, i moze to z tego powodu.

Przedtem leciał max. 160 km/h - teraz po podcięciu dywanu leci ok. 180 km/h więc coś w tym jest

Pedał gazu - Passat B5

: ndz sty 12, 2014 19:42
autor: munior
gooffer pisze: Po prostu wygląda tak, że pedał gazu ma za małe wychylenie. Dla eksperymentu podciąłem wykładzine w miejscu, gdzie dotyka pedał po jego wciśnięciu. Wchodzi teraz ok. 1,5 cm więcej i auto jest wyraźnie mocniejsze na wyższych obrotach. VAGiem mierzyłem wychylenie pedału gdy jeszcze dotykał normalnie podłogi i wychodziło 100.
I wszystko jasne :grin: ,niezły "ogranicznik " ktoś wymyślił :panna:

Pedał gazu - Passat B5

: ndz sty 12, 2014 22:33
autor: gooffer
Zapewne dlatego, żeby nie szaleć autem służbowym :P

Re: Pedał gazu - Passat B5

: czw kwie 21, 2016 09:14
autor: siuks
Podepnę się pod temat. Moje auto Passat 1.9 TDI AFN 110km. Przy maksymalnie wciśniętym pedale w Vag-Com wartość wynosi max 213-216. Pomoże ktoś jak temu zaradzić żeby dochodziło do 255?