Przy nagrzanym silniku gaśnie na luzie itp

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

YaPaE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 00:17
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Przy nagrzanym silniku gaśnie na luzie itp

Post autor: YaPaE » pn sty 03, 2011 09:17

Witam
Opowiem od początku swój problem, jakos na początku grudnia zatankowałem do pełna swojego diesla z beczki ( ropa latem kupowana) to było ostanie 30 litrów ze spodu beczki, jak sie zaczęły mrozy miałem akcje ze mi zamarzła ropa ( -10stopni) podczas jazdy wróciłem na holu dolałem benzyny jakies 2 litry do baku wymieniłem później filtr paliwa dolałem ropy do pełna ze stacji Shell dolałem tez troche specyfiku przeciw zamarzaniu ropy było wszystko ok aż jakies 500 km później znów miałem akcje że mi zamarzła ropa... podgrzałem lekko suszarka filtr paliwa odpalił ale od tego czasu mam takie akcje że podczas jazdy z juz dobrze nagrzanym silnikiem lub zimnym gaśnie mi przy zmianie biegu lub gdy jest na luzie lub jeździe pod górke średnio raz na 10 km...i nie mam pojecia co sie dzieje dolałem ropy na stacji juz dwukrotnie do pełnosci ale auto mi gaśnie po dłuższej chwili odpalania od momentu zgaśnięcia odpali ale nie jest to miłe jak na trasie gaśnie auto... Mam VW golfa IV 101km 2003r W razie pytań będę zaglądał na bieżąco . Z góry wszystkim dziękuje za pomoc:)



YaPaE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 00:17
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Re: Przy nagrzanym silniku gaśnie na luzie itp

Post autor: YaPaE » wt sty 04, 2011 09:11

Wiem juz więcej , wymieniłem filtr paliwa ponownie problem bez zmian:(, wiecej zauważyłem ze dzieje sie to wtedy kiedy potrzebna wieksza dawka paliwa przy duzych obrotach , gdy wzucam na luz wtedy własnie gasnie jak jade spokojnie wolno najwyzej mam mniejsza moc.
Podłączyłem z bratem na krótko rurka przez kabine do bańki 5l z ropa i chodził jak rakieta problemu nie było, wiec podejrzewamy ze wina lezy z pompie paliwowej da rade ją jakos wyczyscic kompresorem czy cos takiego? a jesli bede musiał kupić nową to znalazłem 2 podobne aukcje rózniace sie czujnikiem paliwa tylko sie zastanawiam po co ten czujnik czy bez tego czujnika nie bede na pulpicie widział ile mam ropy co wydawało mi sie oczywiste w kazdej pompie ze to jest ?
http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-kpl ... 40731.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-aud ... 23759.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Przy nagrzanym silniku gaśnie na luzie itp

Post autor: Damian-jg » wt sty 04, 2011 09:44

A może najpierw zdemontuj i wyczyść smok i przewody paliwowe


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

YaPaE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 00:17
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Re: Przy nagrzanym silniku gaśnie na luzie itp

Post autor: YaPaE » wt sty 04, 2011 09:55

Myslałem ze w własnym zakresie troche trudno by mi było cos wiecej wyczyścic niz to sitko od spodu i przewody , nie wiem dzis wyciagne dziada moze cos go ruszy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości