Strona 1 z 1

falowanie mocy kolo 2500 obrotów

: ndz sty 02, 2011 18:19
autor: snabollskrieg
witam, mam taki problem. Golf III 1,9 GTD, zauważyłem dzisiaj w trasie, że zwłaszcza na trzecim biegu, miedzy 40-60 km/h na godzine około 2500 obrotów, następuje wachnięcie mocy, nie szarpnięcie, tylko tak bardziej płynnie, jakby podmuch wiatru. Tak dwa, trzy razy w małym odstępie czasu, po czym zaczyna ciągnąc dobrze. Nic się nie dymi, odpala dobrze etc, spokojnie latam 140 w trasie więc moc jest. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Przebieg auta 215 tys km, mechanik ktory sporo mi przy tym robi ze paradoksalnie do wieku wygląda na całkiem autentyczny.

falowanie mocy kolo 2500 obrotów

: ndz sty 02, 2011 22:50
autor: Vagoviec
Zrób logi 3,8,11 i wrzuć na forum

Re: falowanie mocy kolo 2500 obrotów

: ndz sty 02, 2011 22:55
autor: skkr_lodz
Vagoviec pisze:Zrób logi 3,8,11 i wrzuć na forum
to jest TD...

mi pierwsze do głowy przyszło, że bąbelki powietrza poleciały w paliwie i stąd takie lekkie szarpnięcie, tylko dziwne, że objaw wystepuje tylko na 3 biegu...
filtr paliwa dawno zmieniany?

falowanie mocy kolo 2500 obrotów

: ndz sty 02, 2011 23:21
autor: Vagoviec
Racja nie popatrzyłem w opis auta :panna:

Re: falowanie mocy kolo 2500 obrotów

: ndz sty 02, 2011 23:51
autor: snabollskrieg
więc tak- być może jest to tez np na 4 biegu, ale po prostu najbardziej rzuciło mi się w oczy na 3, może dlatego że akurat na trójce zwykle mu robie strzał z turbinki przy rozpędzaniu a potem to już po emerycku. Dwa, auto kupiłem 4 miesiące temu i ja filtra na pewno nie wymianiałem, jutro popatrze czy lecą bąbelki w przewodzie. Jest też taka kwestia, że jako student często jeżdżę do tzw GŁĘBOKIEJ REZERWY:P w baku, więc może zassał jakiś syf z dna baku? Z tym że jest to paliwo zawsze zdecydowanie dobrej jakości. Jak nie będzie bąbelków to spróbuję mu zalać jakiegoś v power diesela i przegazować, może faktycznie się gdzieś zasyfił. Ewentualnie możę od razu ktoś mi powie, jakie są ceny filtrów do tego auta?

Re: falowanie mocy kolo 2500 obrotów

: pn sty 03, 2011 11:30
autor: skkr_lodz
snabollskrieg pisze:więc tak- być może jest to tez np na 4 biegu, ale po prostu najbardziej rzuciło mi się w oczy na 3, może dlatego że akurat na trójce zwykle mu robie strzał z turbinki przy rozpędzaniu a potem to już po emerycku. Dwa, auto kupiłem 4 miesiące temu i ja filtra na pewno nie wymianiałem, jutro popatrze czy lecą bąbelki w przewodzie. Jest też taka kwestia, że jako student często jeżdżę do tzw GŁĘBOKIEJ REZERWY:P w baku, więc może zassał jakiś syf z dna baku? Z tym że jest to paliwo zawsze zdecydowanie dobrej jakości. Jak nie będzie bąbelków to spróbuję mu zalać jakiegoś v power diesela i przegazować, może faktycznie się gdzieś zasyfił. Ewentualnie możę od razu ktoś mi powie, jakie są ceny filtrów do tego auta?
to od razu filtr paliwa do wymiany bo to wszystko (syf z baku) zatrzymalo sie w filtrze jak jezdzisz do rezerwy. Jak bedziesz sprawdzal czy sa babelki to przegazuj tez troche silnik bo na wolnych moga nie leciec a dopiero przy wyzszych obrotach