AAZ problem przy wyższych obrotach...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:54
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: Corey » śr gru 29, 2010 02:30

Witam mam od pewnego czasu problem ze swoim golfikiem. Zaczelo sie neiwinnie otoz jadac przy -15 auto lekko drgalo jakby silnik przerywal jechalem dosc wolno bo bylo slisko, myslalem na poczatku ze to np jezdnia jest miejscami oblodzona i autko lecialo i lapalo gwaltownie kawalek asfaltu ale po kilku dniach jadac odsniezona drozka zaczalem wyprzedzac inne auto i na 4 biegu przy predkosci obrotowej lekko ponad 3500 pbr/min auto stracilo moc wrecz zwolnilo i nie chcioalo przyspieszac. Zmienilem bieg na 5 i depnalem dojechalem do 120 km/h i to samo, puscial przy tym niewielka ilosc niebieskiego dymu. Wystraszylem sie ze to turbo ale na 1 i 2 ciagnie do konca bez prychniecia.od 3 biegu zaczynaja sie opisane problemy. Poprostu wiecej jak 120 na 5 nie poleci. na 3 dlawi sie juz przed 4000 obr/min. Jadac na 3 lub 4 ze stala predkoscia obrotowa oscylujaca miedzy 1800 a 2500 co kilka seksund autem zatrzesie jakby przerywal depnie sie i jedzie i w pewnym momencie koniec. Myslalem ze paliwo przymarza ale watpie. Znajomy w 1Z mowil ze mial to samo i wyczyscil jakis zawor ale z tego co mi sie wydaje u mnie nie ma takowego. nie znam sie na tym i lekko juz wariuje moze ktos z Was potrafi naprowadzic mnie na jakis trop. Z gory dziekuje.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: Michał_1977 » śr gru 29, 2010 06:41

Sprawdź,czy po dodaniu gazu,przewodami paliwowymi płynie powietrze :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Corey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:54
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: Corey » śr gru 29, 2010 08:32

Powietrze plynie, chociaz mowiono mi ze to normalne ze kilka babelkow poplynie mam tak odkad go kupilem ze kilka babelkow sie pojawi. dlatego nie wydaje mi sie ze to to poniewaz na 1 i 2 obrotomierz dociaga do konca i auto rowno nabiera mocy bez zajakniecia...



Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: skkr_lodz » śr gru 29, 2010 10:22

powietrza nie powinno byc w przewodach paliwowych bo to oznacza przerywanie. Inna sprawa zobacz czy nie scielo klina na wale. Objawy tez pasuja.
Ostatnio zmieniony śr gru 29, 2010 23:28 przez skkr_lodz, łącznie zmieniany 1 raz.


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: Michał_1977 » śr gru 29, 2010 12:14

Corey pisze:Powietrze plynie, chociaz mowiono mi ze to normalne
Źle Ci mówiono!
Corey pisze:wydaje mi sie
Bardzo dobrze to ująłeś :bajer:
Powietrza ma nie być!Przy wysokich obrotach paliwo płynie coraz szybciej przez pompę i zaciąga coraz więcej powietrza.W pompie robi się mieszanina paliwa z powietrzem (piana),a że powietrze jest ściśliwe,to w pompie spada ciśnienie wewnętrzne,potrzebne do prawidłowej pracy silnika.Myślę,że dość jasno Ci to wytłumaczyłem i przemyślisz to :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Re: AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: ciachotdi » śr gru 29, 2010 14:21

skkr_lodz pisze:powietrza nie powinno byc w przewodach paliwowych bo to oznacza przerywanie. Inna sprawa zobacz czy nie scielo klina na wale. Ojawy tez pasuja.
Warto sie temu przyjrzec :bajer:



Awatar użytkownika
Corey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:54
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: Corey » śr gru 29, 2010 17:53

" onclick="window.open(this.href);return false;

o to te pecherzyki czasem zamieniaja sie wlasnie w piane kiepsko widac ale pewnie ktos kto sie zna to dostrzerze.

czyli rozumiem ze tego nie powinno byc w ogole?
w lato kiedy jest cieplo nie ma piany tzw tylko pojedyncze pecherzyki, banki jak np w poziomicy hehe tak to opisze.

a problem z moca powstal dopiero niedawno zawsze auto przyspieszalo idealnie i rownomiernie.



Awatar użytkownika
gluchy1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
Lokalizacja: Warszawa

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: gluchy1984 » śr gru 29, 2010 18:24

Cześć, filtr paliwa dawno wymieniany?



Awatar użytkownika
Corey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:54
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Re: AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: Corey » śr gru 29, 2010 18:32

gluchy1984 pisze:Cześć, filtr paliwa dawno wymieniany?

dawno razem z rozrzadem...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: Michał_1977 » śr gru 29, 2010 19:20

Corey pisze: gluchy1984 napisał(a):Cześć, filtr paliwa dawno wymieniany?




dawno razem z rozrzadem...
To masz chłopie problem rozwiązany...no,prawie...po wymianie będzie całkiem.
To co dzieje się w tym wężyku,to istna tragedia...
Takie "napowietrzanie" pompy,może doprowadzić do uszkodzenia jej :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Corey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:54
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: Corey » śr gru 29, 2010 20:08

wiec wymienie filtr i zobaczymy czy to pomoze jak nie poszukamy dalej...dzieki bardzo za wszystkie porady

czy sama wymiana wystarczy czy trzeba odpowietrrzac w jakis sposob ten uklad?



Awatar użytkownika
gluchy1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
Lokalizacja: Warszawa

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: gluchy1984 » śr gru 29, 2010 20:36

Powinien sam sie odpowietrzyć, tylko żeby pomóc i pompie i baterii wlej do nowego filtra czystej ropki do pełna.
Przy zakładaniu nowego zwróć uwagę na szczelność wszystkich połączeń.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: twardy » śr gru 29, 2010 20:50

To co widać na filmiku to tragedia , .
Ja się martwiłem jak u mnie babelek poleci co kilka sekund .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
gluchy1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: AAZ problem przy wyższych obrotach...

Post autor: gluchy1984 » śr gru 29, 2010 20:54

twardy pisze:To co widać na filmiku to tragedia , .
Ja się martwiłem jak u mnie babelek poleci co kilka sekund .
Normalnie jak w reklamie: "a ty po ilu bąbelkach się uśmiechniesz" :)

Miejmy nadzieje, ze wymiana pomoże.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 246 gości