1Z nie odpala. RSW na 5.100V i błąd 00765

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

1Z nie odpala. RSW na 5.100V i błąd 00765

Post autor: Fucker » czw gru 23, 2010 19:30

1.9 TDI 90KM. Pewnego dnia auto przesłało odpalać. Zaraz jak go scholowałem na warsztat podłączyłem VAG i zapisany był błąd 00765. Ściągłem pokrywe nastawnika i patrzyłem na rsw, ruszałem palcem nastawnika i rsw sie nie zmieniało i stoi tylko na 5.100V. Ściągłem nastawnik, rozebrałem go i wyczyściłem, było sporo opiłków. Po założeniu sytuacja się nie zmianiła. Dalej jest 5,1 V obojętnie jaką ma pozycje palec. Mierzyłem cewke nastawnika i jest coś 1,5 Ohm. Mruga kontrolka świeć żarowych i informuje o tym błędzie. Nie da się go wykasowac pojawia się na nowo. Auto nie ma immo. Już nie wiem co to może być. Czy macie jakieś pomysły ?
Ostatnio zmieniony pt gru 24, 2010 14:48 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

1Z nie odpala. RSW na 5.100V i błąd 00765 rozkładam ręce...

Post autor: damcio151 » czw gru 23, 2010 21:59

opór miedzy pinami we wtyczce pompy 1 i 2 = 6-8ohm ... 2 i 3 też 6-8ohm
sprawdź miernikiem ciągłość przewodu ( może być opór ) między stykami :
wtyczka od pompy, pin 1 - ECU 29
pompa 2 - ECU 7
pompa 3 - ECU 52



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

1Z nie odpala. RSW na 5.100V i błąd 00765 rozkładam ręce...

Post autor: Fucker » pt gru 24, 2010 14:32

Problem już rozwiązałem, jeszcze wczoraj. Przetarta była wiązka elektryczna pod podstawą akumulatora. Akurat przewody z nastawnika trafiło. Auto już śmiga.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości