Kwiczenie przy odpalaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Kwiczenie przy odpalaniu

Post autor: bradley » pt gru 17, 2010 20:06

Od jakiegos czasu podczas porannego rozruchu (i tylko takiego) i nie zawsze slysze glosne kwiiiiiiiik jakby swinie zazynalo.
Trwa to okolo 1-2s po czym cisza i juz wiecej tego nie ma.
Zawsze jak chce nagrac ten glos to sie nie pojawia, a jak jest to zapominam by to nagrac.
Diagnozy poki co 3:
- pompa wspomagania
- rozrusznik (tulejki?)
- pompa wtryskowa
Czy ktos sie spotkal z takim problemem?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
markim321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
Lokalizacja: New Dzikow

Kwiczenie przy odpalaniu

Post autor: markim321 » pt gru 17, 2010 21:09

Powiem tak: przerabiałem to. Rozrusznik. Bendix szwankuje, może być tez luz na tulejkach.


viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Re: Kwiczenie przy odpalaniu

Post autor: twardy » pt gru 17, 2010 21:14

markim321 pisze:Powiem tak: przerabiałem to. Rozrusznik. Bendix szwankuje, może być tez luz na tulejkach.
też obstawiam rozrusznik , cząsto wyrobiona jest ta tulejka w bloku do wykręcenia potrzebny gwintownik 12 , póżniej nową zakłada się na spec wybijak zawijając najpierw końcówke wybijaka taśma żeby tulejka nie spadła :D


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Kwiczenie przy odpalaniu

Post autor: bradley » pt gru 17, 2010 22:04

Chyba to jednak rozrusznik bo odglos taki sam tylko, ze krotszy: " onclick="window.open(this.href);return false;

Czym grozi w takim razie dluzsza perspektywa uzywania takiego rozrusznika?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
markim321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
Lokalizacja: New Dzikow

Kwiczenie przy odpalaniu

Post autor: markim321 » pt gru 17, 2010 22:14

Czym grozi w takim razie dluzsza perspektywa uzywania takiego rozrusznika?
Używałem tak rozrusznika 2 lata, nie stało się nic poza tym że coraz wolniej przerzucał wałem aż pojawiły się kłopoty z uruchomieniem w zimie. (wyrobił się za duży luz i ledwo co kręcił)


viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Kwiczenie przy odpalaniu

Post autor: twromek » pt gru 17, 2010 22:29

twardy, tulejki jak już są to w skrzyni a nie bloku. A kolega to z tego co wiem w ogóle nie ma.

markim321, to miałeś szczęście.

bradley, w skrajnych przypadkach może być naprawdę różnie. Wymontowanie rozrusznika, wymiana tulejek, wyczyszczenie, nasmarowanie i montaż to nie tak dużo roboty, koszt też mały, a zadowolenie z wykonanej pracy i co najważniejsze: spokojna głowa - bezcenne :jezor:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Kwiczenie przy odpalaniu

Post autor: bongo » pt gru 17, 2010 22:53

Mi w dwóch mkII tak kwiczał,podobno to wina bendiksa była że nie chował zębatki jak już silnik zaskoczył.Każdym mkII jezdziłem przynajmniej dwa lata i było dobrze..



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Kwiczenie przy odpalaniu

Post autor: twardy » pt gru 17, 2010 22:55

w skrzyni żle napisałem , sory :crazy:
a czy ma nie wiem w mk2 jest


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 203 gości