Strona 1 z 4

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 03:10
autor: lukiskwuki
koldzy zakładam nowy temat bo do starego nikt juz nie zaglada ...chce obrócic pin w LDA ale całyczas sie "boje" ze cossie posypie w starym temacie sa zdjecia pompy z lda i tam góra jest płaska a u mnie jest na samej górze taka nakretka i zastanawiam sie czy to w czyms nie pzeszkadza??

Re: regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 09:15
autor: Q_mac
Rozbieraj bez obaw, ta nakrętka ustala początkowe położenie trzpienia (naciska go w dół). W samym LDA, nie ma co zepsuć ;). Pamiętaj tylko, że jak wciśniesz gaz to wyjdzie Ci bolec ze środka i trzeba go wsunąć śrubokrętem. Nic na siłę i wszystko będzie w porządku ;)

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 14:29
autor: lukiskwuki
ja nie bede piłował tj podłkładki tylko obróce sam trzepin ...bedzie juz cos czuc??

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 14:54
autor: Orzeł_01
lukiskwuki pisze:bedzie juz cos czuc??
Będzie wyczuwalna różnica :grin: Zanim go przekręcisz to zaznacz sobie oryginalne położenie pina - będziesz miał punkt odniesienia.

Re: regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 14:59
autor: adamss3003
Witam. Chciałem sie podpiąć do tematu. Czy obracając tylko pina (bez krecenia dawką i bez zwiekszania ciśnienia doładowania) bedzie jakaś róznica? Jeszcze pytanie do podkładki: jeśli ją podpiłuje, i bede chciał wrócić do tego co było to można cos tam podłożyć? pzdr

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 16:02
autor: bieniek1984
więcej uzyskasz zwiększając dawkę i ciśnienie turbo:)

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 16:11
autor: adamss3003
Domyślnie bede zwiększał dawke i ciśnienie, ale na początek chciałem tylko pin obrócic i tak przez jakiś czas pojeździć... zastanawiam sie tylko czy ma to sens, czy bedzie jakaś róznica...

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 16:36
autor: Bartek_R
już samo obrócenie pina powoduje zwiększenie ilości podawanego paliwa na wolnych obrotach :chytry:

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 16:52
autor: lukiskwuki
no roznica jest:) hhihih tylko zaczoł padac snieg i pupa z sensownych testów ..niestety nigdy tego nie rozbierałem i membrana przykiła mi sie do grzybka gdy ja odkleiłem od grzybka nie było juz mozliwosci zaznaczenia połozenia dawnego ..była tam kropeczka ori ale nie wiem w którym miejscu wczesniej była obróciłem pina na oko i juz czyc róznice ale bede jeszcze tym krecił ...fajna sprawa hehehe

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 18:58
autor: lukiskwuki
koledzy dzisiaj przy okazji obrócenia boost pina sprawdziłem sobie stan turbiny ...zdjołem dolot i przed wirnikiem oleju nie było za duzo ...zeby wyczyscic wlot turbiny wystarczyła czyta reka ..ale nei jestem pewien czy ruch wirnika taki 1mm góra dół jest dopuszczalny???? bo wdłuz nie ma wogole .....aha i gdzie dokładnie jest WG w garet t3 bo za kija nie moge go zlokalizowac

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 19:27
autor: Dziku VR6
Obrazek

Po wężyku powinieneś dojść...

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 20:30
autor: lukiskwuki
a mozesz napisac które to jest to WG i czy palcem jestem w stanie to ruszyc czy jakos tak???

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 21:03
autor: Orzeł_01
Nr 7 na foto. Jedynie możesz dotknąć obudowy. Mechanizmem nie ruszysz, bo jest wewnątrz obudowy :bajer:

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 21:06
autor: lukiskwuki
koi dzieki ...musze zaopatrzyc sie w wskaznik cisnienia ....a co sadzisz o stanie mojego turbo....?bo nie wiem jak sie do tego odniesc