Strona 1 z 1

mk4 110koni kulawe obroty

: ndz gru 12, 2010 18:19
autor: J.B.S.
A podstawowe rzeczy sprawdzałeś ustawienie rozrządu ciśnienie sprężania i takie tam.
Ja bym zaczął od tego bo nieraz się już przejechałem na najprostszych uszkodzeniach

mk4 110koni kulawe obroty

: pn gru 13, 2010 01:34
autor: jarciu_T4
sprawdz korekty , polej pompe zimną wodą może byc tez olej popychacze..

mk4 110koni kulawe obroty

: pn gru 13, 2010 01:39
autor: xxxGlaDxxx
A wężyki przelewowe szczelne ? Nie łapie gdzieś lewego powietrza ?

Re: mk4 110koni kulawe obroty

: pn gru 13, 2010 01:45
autor: PinkFloyd
belcho99 pisze:Witam, chciałbym zapytać co może być przyczyną nierównych ale nie falujących obrotów w wymienionym wyżej samochodzie, auto było u jakiegoś speca w Nadarzynie koło Wawy od nastawników ponoć były zakładane 3 i nic to nie dało, wiec jeśli nie nastawnik to co, czemu jak załapie chodzi równo jak nie załapie to jakby na 3, do kompa zaglądałem to były tylko jakieś stare błędy o ciśnieniu doładowania( tydzień temu zmieniany n75). Dodam że nie chodzi mi o nierówną pracę tuż po i w trakcie zapalenia tylko na postoju na biegu jałowym szczególnie na ciepłym klekocie. Czyżby pompa zmęczona życiem?
Podaj jaka jest dawka na jałowym, jak jest wysoka poniżej 2,8mg ( czym wartośc niższa zeru tym dawka wiekrza ) auto wpada w wibracje na jałowym jakby chodził na 3 gary, u mnie tak zaczyna jak dawke przestawie niżej niż 2,6mg, dygnąłem na 4,2mg i jest ok. Czym auto cieplejsze tym na jałowym dawka idzie w wiekrzą na wskazaniu na vagu. Zobacz jaka jest na zimno a jaka jest na rozgrzanym.

Re: mk4 110koni kulawe obroty

: pn gru 13, 2010 22:15
autor: mobi65
a moze cos z wtryskiem sterujacym