Numer tej gruszki to 1467 212 324 i jeszcze jest cos takiego 368 i 2378
To jest zdjęcie
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/444/435bb3181d780e61med.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/444/92708a3cdf8f8af5med.jpg)
Było to zamontowane przy pompie wtryskowej
Samochod
MK3 1.9 TD AAZ
rok silnika to 97
Ps sorry za jakośc zdjęc ale były robione telefonem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
podłączenie ci napisałem jak nie masz wszystkiego zrób to klasycznie , połącz prze stawiacz z regulatorem obrotów , da ten sam efekt przy jednoczesnym wyprzedzeniu , w oryginale u ciebie te urządzenia są rozdzielone a u większości połączone , podaj nr pompy ?mara_010 pisze:mozesz mi dokladnie powiedziec jak to podlaczyc i czy mozna to gdzies kupic i schemat podlaczenia???
tak , po stacyjcemara_010 pisze:czyli na tych dwoch elektrozaworach zostawic napiecie stale 12V,
takmara_010 pisze: na tym zdjeciu jest te kowadelko i do niego przyczepic ta linke tak??
ok 900 rpmmara_010 pisze:eraz chodzi na 750-800 do ilu je podciagnac??
vision pisze:gruszka podciśnieniowa zwiększa wolne rpm na zimnym silniku , steruje tym moduł , cz. temp i N18
Widzę że zajebisty "fachman " wsadził swoje łapy pod maskę twojego auta ,z taką wiedzą powinien sobie te łapy wsadzić w ....nie powiem gdziemara_010 pisze:u mnie to byo podlaczone od razu pod wezyk od turbo
podciśnienie z serwa idzie do N18 ( powinieneś mieć 2 , 1 EGR , 2 rpm), N18 steruje moduł który odczytuje z czujnika tem ,mara_010 pisze:a mozesz mi powiedziec skad podcisnienie podlaczac do tej gruszki i co jeszcze potrzebne zeby to dobrze podlaczyc?? zeby gralo jak nalezy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości