Strona 1 z 1

M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

: wt gru 07, 2010 23:11
autor: pitru
Witam
Dzisiaj na trasie zaczęło bardzo szybko ubywać paliwa....
Wysadziło wężyk przelewowy z króćca 1 wtryskiwacza (wężyki zmienione miesiąc wcześniej) zacisnęłem go opaską plastikową i dalej jazda. Kawałek było ok, ale potem wysadziło wężyk z przelewu na 2 wtrysku. jakoś się doturlałem do domu sporym kosztem....ON :rotfl: . W garażu przedmuchałem wężyki i wtryskiwacze i sprawdziłem śrubę przelewową na pompie, ale problem jest nadal. Silnik pracuje równo, czyżby któryś wtryskiwacz miał tak duże przecieki że ciśnienie wali w przelew? jest taka możliwość?
A może to ze względu na podniesione ciśnienie paliwa w pompie :hmm: ?

M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

: wt gru 07, 2010 23:31
autor: munior
pitru pisze:Dzisiaj na trasie zaczęło bardzo szybko ubywać paliwa....
Wysadziło wężyk przelewowy z króćca 1 wtryskiwacza (wężyki zmienione miesiąc wcześniej) zacisnęłem go opaską plastikową i dalej jazda. Kawałek było ok, ale potem wysadziło wężyk z przelewu na 2 wtrysku. jakoś się doturlałem do domu sporym kosztem....ON :rotfl: . W garażu przedmuchałem wężyki i wtryskiwacze i sprawdziłem śrubę przelewową na pompie, ale problem jest nadal. Silnik pracuje równo, czyżby któryś wtryskiwacz miał tak duże przecieki że ciśnienie wali w przelew? jest taka możliwość?
A może to ze względu na podniesione ciśnienie paliwa w pompie
Sprawdż drożność podgrzewacza na powrocie na fitrze paliwa .Miałem dokładnie to samo ,dziad podgrzewacz robił taki opór na powrocie że wężyki na przelewach wysadzało jeden po drugim ,zanim doszedłem do tego że to podgrzewacz ,kilka razy miałem cały silnik zachlapany ropą

M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

: śr gru 08, 2010 20:51
autor: JABcok20
coś zapchane, powiedz mi jak zwiększyłeś ciśnienie w pompie to coś majstrowałes przy układzie przestawiacza kąta wtrysku?
masz zaworek ori od tego układu czy założyłeś inny( jaką masz kombinacje). jak u Ciebie wygląda spalanie?
Ja ostatnio robiłem eksperymenty z zaworkami i przestawiaczem i jednak na ori kombinacji pali najmniej.

M-TDI wysadza wężyki przelewowe wtryskiwaczy

: czw gru 09, 2010 12:50
autor: pitru
Pompa jeszcze ori aaz. Ciśnienie na pompie podniosłem na ori zaworku, ale wbiłem go duuużo mocniej ok.0,5mm. W pompie jeszcze nic nie zmieniałem oprócz boost pina. turbo k24 1,1bara. Najwięcej czasu zajeła mi regulacja kąta wtrysku. Rozrząd na słuch a potem kilka dni po kawałeczku przesuwałem dźwignię wyprzedzenia kąta wtrysku aż do zadowalającego stanu. Nadal korzystam z silownika zmiany kąta wtrysku działa jak w aaz. Pali idealnie jedyny mankament z którym nauczyłem się już żyć to szarpanie w zakresie 1600-1800rpm.
Ze spalaniem trudno powiedzieć teraz było ok 6l, ale podejżewam że ostatnio dużo paliwa mi uciekało przez wężyki przelewowe. Na początku jak wsadziłem obecnego 1z palił ok 5l w cyklu mieszanym.