Strona 1 z 1

po wymianie rozrząu.

: sob gru 04, 2010 21:30
autor: pucan
witajcie mam następujący kłopot otóż niecały miesiąc temu wymieniłem rozrząd , olej , filtry i zauważyłem że samochód po remoncie gorzej odpala tzn odpali za pierwszysm razem ale pracuje strasznie nierówno, falująco i o wiele głośniej. po drugie zawsze robiłem na zbiorniku 800 km a teraz zaledwie 700 to moim zdaniem znaczna różnica. Byłem u mechanika który go naprawiał on podłączył kompa i pokazał że wartości kąta wtrysku i coś tam jeszcze są właściwe i ze wymiana rozrządu nie ma powiązania z tymi objawami. proszę o poradę na co zwrócić uwagę przy rozmowie z mechanikiem. (aaa i dodam że samochód jest jakiś wolniejszy tzn nie ma takiego przyspieszenia jak kiedyś)

po wymianie rozrząu.

: sob gru 04, 2010 21:38
autor: szybkistefan
Jeśli pojawiło się to odrazu po wymianie to raczej na pewno ten mechanik zle ustawił rozrząd. (objawy na to wskazują) A jakie to autko i silnik masz ?

po wymianie rozrząu.

: sob gru 04, 2010 21:41
autor: italiano_83
Uzupełnij opis o podstawowe dane, model/silnik-moc/oznaczenie. Skoro wcześniej auto pracowało inaczej a po zmianie rozrządu jest gorzej, to chyba nie ulega wątpliwości, że tam należy upatrywać przyczyny problemów.

po wymianie rozrząu.

: sob gru 04, 2010 21:51
autor: Łuki_79
pucan pisze:Byłem u mechanika który go naprawiał on podłączył kompa i pokazał że wartości kąta wtrysku i coś tam jeszcze są właściwe i ze wymiana rozrządu nie ma powiązania z tymi objawami
Niech tobie mechanior wykona log grupy 000 BS i zapodaj tutaj na forum
pucan pisze:dodam że samochód jest jakiś wolniejszy tzn nie ma takiego przyspieszenia jak kiedyś)
Tutaj logi dynamiczne grup 003,008,011 byłyby pomocne

po wymianie rozrząu.

: sob gru 04, 2010 21:56
autor: pucan
samochód to MK4 1.9 TDI rocznik 2000 silnik 66kW - zapytałem mechanika czy dobrze ustawił rozrząd a on na to że nie robi tego pierwszy raz. więc nie wiem, dodał że może świece trzeba wymienić , ale jak ja słyszę już łańcuszkową wersję szukania przyczyn to mi się odechciewa wszystkiego. co jeszcze zauważyłem to że jak samochód traci prędkość i spada do 30 km/h to silnik zaczyna szarpać a wcześniej mogłem na 3 biego prawie się toczyć i było ok.

po wymianie rozrząu.

: sob gru 04, 2010 22:01
autor: szybkistefan
Jedz do mechanika i podłączy go pod kompa sprawdzi logi które koledzy wyżej napisali. Jak ten mechanik twierdzi że on dobrze wszystko ustawił to jedz dla pewności do innego.

po wymianie rozrząu.

: sob gru 04, 2010 22:03
autor: pucan
ok tak zrobię sprawdzę te logi i dam na stronkę do oceny...za nim pojadę do innego to go trochę pomęczę bo skasował słono a robota do D... nic dziękuję za poradę i do usłyszenia

po wymianie rozrząu.

: sob gru 04, 2010 22:06
autor: Łuki_79
pucan pisze:samochód to MK4 1.9 TDI rocznik 2000 silnik 66kW
Wpisz w swój profil i nie będzie na przyszłość niepotrzebnych pytan.Dopisz ALH - wywnioskowałem z wcześniejszych postów :grin:
pucan pisze:zapytałem mechanika czy dobrze ustawił rozrząd a on na to że nie robi tego pierwszy raz
Zapytaj w swojej grupie regionalnej o możliwość wykonania logów(chociaż ten 000 BS),chyba,że sam masz możliwość ich wykonania