Strona 1 z 2

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: sob gru 04, 2010 19:41
autor: lukiskwuki
koledzy wiem ze ocofaniu sie paliwa juz było nie raz ale dodzisiaj zdawało misie ze problem jst wtedy kiedy babelki sa w zasilajacym przwodzie u mnie niema w zasilaniu za to w powrotnym troche widac babelki wiec czy mojeobawy o cofanie sie paliwasa potierdzone czy tez nie?? miałem poblem ostatnioz odpaleniem przy -15

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: sob gru 04, 2010 21:17
autor: Michał_1977
lukiskwuki, jak powietrze jest tylko w powrocie,to wymień wężyki przelewowe nad wtryskiwaczami :bajer:

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: sob gru 04, 2010 22:09
autor: lukiskwuki
sa nowki sztuki w oplocie:P

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: sob gru 04, 2010 23:24
autor: Michał_1977
To przyjrzyj się pompie,czy nie poci się gdzieś,zwłaszcza uszczelniacz od strony koła pasowego.
Jeszcze jedno-często jest tak,że na wolnych obrotach powietrze wężykiem zasilającym nie płynie,ale po dodaniu gazu,zaczyna się pojawiać,a później pompa przez pewien czas wydala go z siebie,przez co jest widoczny w powrocie.

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: ndz gru 05, 2010 13:50
autor: lukiskwuki
pompa sucha ..mam zamiar jutro wmenic filtr paliwa i ten zaworek (podgrzewa) moze to pomoze??

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: ndz gru 05, 2010 16:18
autor: Michał_1977
lukiskwuki pisze:mam zamiar jutro wmenic filtr paliwa i ten zaworek (podgrzewa) moze to pomoze??
Być może tak,bo filtr jak jest zabrudzony lub zapchany parafiną,to stawia opór i pompa ssie powietrze spod każdej luźniejszej opaski.Podgrzewacz też potrafi robić złą robotę...
Ja zmieniłem na taki bez podgrzewacza i jestem zadowolony :bigok:
Obrazek

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: ndz gru 05, 2010 23:20
autor: lukiskwuki
obawiam sie tez ze to wina wtrykow bo silnik mi troche twardo chodzi rok temu sprawdzałem je i byly ok ale teraz nie wiem

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: pn gru 06, 2010 08:00
autor: Michał_1977
lukiskwuki pisze:silnik mi troche twardo chodzi
Sprawdzenie i ewentualna korekta kąta wtrysku :bajer:

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: pn gru 06, 2010 15:00
autor: lukiskwuki
no własnie ten nieszczesny kat wtrysku ...szukam kogos zetelnego kto by mi to sprawdził i ustawił w mojej okolicy ciezko o kogos takiego ..najlepiej jak by ktos z naszych to był...ale pisałem na regionalnym i nikt nie odpowiedział

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: pn gru 06, 2010 15:15
autor: lukiskwuki
Tak chodzi na chwile obecna, nagrywałem telefonem wiec dzwiek nie jest idealnie odwzorowany ale sami ocencie
" onclick="window.open(this.href);return false;

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: pn gru 06, 2010 18:12
autor: Michał_1977
lukiskwuki pisze:no własnie ten nieszczesny kat wtrysku ...szukam kogos
Możesz sam spróbować ruszyć pompą na obrotach i znaleźć położenie,w którym będzie najpłynniej pracował i lepiej odpalał,tylko zaznacz wcześniej obecne położenie,żeby móc wrócić do niego.Później możesz szukać kogoś,kto ustawi na igłę :bajer:

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: pn gru 06, 2010 18:50
autor: lukiskwuki
kurde nie chce jednak tego robic ...teraz jak temp kreci sie w okolicy 0 i nie duzych mrozów to z przyspieszaczem pali od strzała wiec sam nie wiem bo nie dymi ani nic a jak oceniasz prace silnika??/

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: pn gru 06, 2010 19:33
autor: lukiskwuki
a jeszcze sie tez zastanawiam czy moze jak był mróz po -15 (bo wtedy miałem problem wlasnie z opaleniem) to czy paliwo nie bylo poprostu geste i musiał długo krecic zeby zaciagnac bo swiece ok a wogole pali na dotyk

babelki w powrotnym przewodzie paliowym

: pn gru 06, 2010 20:12
autor: skkr_lodz
na początku pisałeś o powietrzu w przewodzie to też miało znaczenie. Pomogła wymiana zaworku na filtrze?