Odciecie 1.9TD!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: torogolf » wt lis 30, 2010 19:25

Witam jakiś miesiąc temu kupiłem fajnego golfika 3. Ale gdy zacząłem jeździć to zaczeło ubywać płynu wieć są 2 opcje uszczelka lub głowica i wypadło na głowice co troche szarpneło za portfel. Nie miał problemu z odpalaniem chodził rewelacyjnie :p po wmontowaniu głowicy zapalił bez problemu. pochodził na wolnych obrotach z 30min później sie okazało że silnik nie wychodzi powyżej 3 tys. obrotow (tak jakby odcinał zapłon, brak paliwa) POMÓŻCIE czym to może być spowodowane? Pompa wtryskowa??? Wtryskiwacze??? Co zauważyłem że zaczał b.dużo palić kolo 10-12l co jest nie mozliwe na ten silnik, a druga rzecz to taka że jak silnik odciał przy tych 3 tys. to czasem zaświeca sie kontrolka od oleju ze 2 -3 razy a oleju jest dosyć. Pomożcie bo nie wiem co robic a jeździć trzeba :( Z góry dzieki wielkie :D



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: andrew.zbyrko » wt lis 30, 2010 22:25

torogolf pisze:po wmontowaniu głowicy zapalił bez problemu. pochodził na wolnych obrotach z 30min później sie okazało że silnik nie wychodzi powyżej 3 tys. obrotow (tak jakby odcinał zapłon, brak paliwa)
czyli po wymianie szczelki wogóle nie wchodzi na obr? jeżeli wykręcałeś śruby drążone dopływu/przelewu (te od których wychodzą wężyki) paliwa przy pompie moze pomyliłeś je miejscami, ta od przelewu ma w środku dławik, jego brak powoduje spadek ciśnienia w pompie i objawy w/w z obrotami, istnieje mozliwość że łopatki na pompie wstępnej(odśrodkowej) sie zawiesiły, lub niedrożne wężyki filtr paliwa, stawiam na to pierwsze.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: Bartek_R » śr gru 01, 2010 11:57

Podstawowe pytanie: a rozrząd na sto procent na znakach? :chytry:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: Michał_1977 » śr gru 01, 2010 12:18

VireWolf88 pisze:rozrząd na sto procent na znakach?
To raz,a dwa:
torogolf pisze: jak silnik odciał przy tych 3 tys. to czasem zaświeca sie kontrolka od oleju ze 2 -3
W związku z tym mam pytanie-czy robiłeś swoją głowicę,czy założyłeś jakąś używaną,bo spadek ciśnienia może powodować kiepską pracę hydro-popychaczy i silnik nie będzie pracował jak należy.Jeżeli założyłeś używaną,to być może szklanki są zbyt luźno w gniazdach i nie mogą nabić się olejem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: torogolf » śr gru 01, 2010 18:07

Rozrzad jest na znakach! jest uszczelka wymieniona i głowica po regeneracji zrobiona( nie kupiona). Kurde żeby sie nie okazało że to pompa! :( a powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz czy w filtrze paliwa ten koło silnika on ma być cały napełniony ropą czy nie? No nic bede musia w sobote troche pokumać nad tym moze sie uda :D dzieki za rady ;p



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: Michał_1977 » śr gru 01, 2010 18:17

torogolf pisze: czy w filtrze paliwa ten koło silnika on ma być cały napełniony ropą czy nie?
Oczywiście,że tak.Jeśli układ jest zapowietrzony,to silnik nie wejdzie na wysokie obroty.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: torogolf » śr gru 01, 2010 20:19

TO może być przyczyną :P Tylko jak go odpowietrzyć!? Bo ja nie mam pojecia :/



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: kret077744 » śr gru 01, 2010 20:24

najlepiej kup nowy, napełnij ropą i podłącz :bigok: lub zanim dojedziesz do sklepu podłącz węzyki omijając filtr i zobaczysz czy to wina filtra.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: t0mal » śr gru 01, 2010 21:51

torogolf, Najpierw rozrząd!!! Czy po odpaleniu popiskuje pasek alternatora, pomimo, że jest dobrze napięty?



torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: torogolf » pt gru 03, 2010 15:12

Wiec tak filtr paliwa wymieniony, przewody od baku sprawdzone i nic! Bezpośrednio z bańki podłaczona pompa i tez nic! ;( teraz juz zostaje tylko pompa wtryskowa



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: kret077744 » pt gru 03, 2010 15:27

poluzuj paliwowody od wtrysków, pokręć i zobacz czy paliwo idzie na wtryski :bajer: jesli tak to kąt przyspieesz. jak to nic nie da to pompa do wykrecenia i wtryski też bym dał od razu do sprawdzenia.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: t0mal » pt gru 03, 2010 20:15

torogolf, a rozrząd? Popiskuje pasek alternatora z rana?



torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: torogolf » pt gru 03, 2010 22:18

Przyśpieszałem kat nic to nie dawało. Rozrzad dobry nic nie popiskuje z rana. Dziś akurat sie przejechałem do mechanika bo już zgłupiałem :/ on powiedział że coś z ciśnieniem oleju musi być nie tak. Zanim zrobiłem głowice chodził igiełka krecił do 4500-5000 no poezja :p teraz rozrzad tak samo założony i tak daje w dupe. Ja już sie poddaje nic już nie wiem :(



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Odciecie 1.9TD!!!

Post autor: t0mal » sob gru 04, 2010 01:48

To masz jakąś nie lichą historię i niestety możemy nawróżyć Ci jak z fusów.
Jeśli to by były wtryski to silnik strasznie by klekotał i kulał po opaleniu rano. Co mi jeszcze przychodzi do głowy to podwieszające się zawory wtedy silnik szarpie i się dławi przy około 3000tys. obr/min przyczyną jest gęsty olej (zimny silnik i pedał w podłodze) albo zawieszony zawór regulacji ciśnienia oleju w pompie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 61 gości