Strona 1 z 1

Podwójny IC Golf MK2

: sob lis 27, 2010 21:02
autor: człek
Z racji tego, że szkoda mi demontowć ori IC z mojego MK2 pomyślałem sobie, czy by nie można połączyć go z FMIC-em. Poniżej prowizoryczny rysunek.

Obrazek

Chciałbym przeczytać Wasze zdanie na ten temat, czy taki układ będzie wydajny, czy może wręcz przeciwnie. ?

Podwójny IC Golf MK2

: sob lis 27, 2010 21:18
autor: italiano_83
Kuszące rozwiązanie, ale pamiętaj, że pozostawienie ori IC to dodatkowe zwiększenie pojemności układu, co może przełożyć się na wolniejszą reakcje na wciśnięcie gazu. Jeśli chodzi o wydajność, to pamiętaj, że to kompromis pomiędzy, wydajnością cieplną a pojemnością układu, co z tego że w dolocie będzie "zimno" kiedy turbo będzie potrzebować dużo czasu na reakcje. Dobrze "skrojony" i umieszczony FMIC w zupełności wystarczy.

Podwójny IC Golf MK2

: sob lis 27, 2010 21:32
autor: BENITO
Nie warto, oryginalny IC jest zwrotny a nie przelotowy przez co stawia duży opór powietrzu z turbiny, poza tym podgrzeje ci powietrze z FMICA, więc jeśli zamierzasz bawić się w FMIC, to pozostaje ci wymontowanie oryginalnego osprzętu. Z pewnością zanjadą się ludzie którzy odkupią od ciebie to cudo bo to deficytowy towar.

Podwójny IC Golf MK2

: sob lis 27, 2010 21:44
autor: człek
BENITO pisze:Nie warto, oryginalny IC jest zwrotny a nie przelotowy
można by założyć z g60

Podwójny IC Golf MK2

: sob lis 27, 2010 21:51
autor: BENITO
człek, i tak to nie ma sensu, powietrze w komorze silnika jest cieplejsze czy tego chcesz czy nie, lepiej zastosować wydajny FMIC i co najwyżej odizolować zimną rurę idącą z IC do kolektora jakimś bandażem albo termoflexem. Ależ ty jesteś uparty :panna:

Podwójny IC Golf MK2

: sob lis 27, 2010 21:58
autor: człek
Ok, dobra, masz rację, powietrze będzie ogrzewane. Więc może takie rozwiązanie. IC z g60 jako "wstępne chłodzenie" przed fmic. Bardziej praktyczne? :chytry:

Obrazek

Podwójny IC Golf MK2

: sob lis 27, 2010 22:04
autor: BENITO
A chce ci się robić tyle rur skoro wystarczy 1 duży Ic od mastera lub sprintera. Miało by to może jakiś sens gdybyś zmieniał suszarkę na większą , a tak to nadmiernie wydłużysz sobie dolot a przy małej suszarce to lag wzrośnie masakrycznie. Poza tym montując FMI musisz odwrócić kolanko od kolektora o 180 stopni, naplątałeś ostro z tymi rurami.

Podwójny IC Golf MK2

: ndz lis 28, 2010 00:17
autor: Michał_1977
człek, widziałem taki projekt,ale w skrócie ujmę to tak-NIE KOMBINUJ,bo przekombinujesz.
Chłopaki dobrze Ci radzą-jeden,a konkretny FMIC i spokój :bigok:
Ja nie pchałbym się w takie dziwactwa,bo roboty kupa,a za chwilę totalna przeróbka :bajer:

P.S. Lepiej przyznaj się,że jak wielu,podoba Ci się wygląd ori IC pod maską i nie chcesz się go pozbywać... :grin:

Podwójny IC Golf MK2

: ndz lis 28, 2010 00:36
autor: człek
Michał_1977 pisze: P.S. Lepiej przyznaj się,że jak wielu,podoba Ci się wygląd ori IC pod maską i nie chcesz się go pozbywać... :grin:
To jest główny i jedyny powód dla którego nie chcę robić FMIC-a

Podwójny IC Golf MK2

: ndz lis 28, 2010 10:17
autor: tomogolf2
człek pisze:To jest główny i jedyny powód dla którego nie chcę robić FMIC-a
tez kiedys mialem ten problem... ale postanowilem zdemontowac ori ic a załozyc fmic od mastera :bajer:

Podwójny IC Golf MK2

: sob gru 04, 2010 09:51
autor: anaba255
człek pisze:To jest główny i jedyny powód dla którego nie chcę robić FMIC-a
To go odłącz i zostaw jako atrapę :hmm: